05 Οκτωβρίου 2024

Nadine Valentine- Only You

Το όνομά μου είναι Nadine Valentine και είμαι σύζυγος, μαμά, ηγέτης λατρείας και καλλιτέχνης ηχογράφησης καθώς και εμπνευσμένος συγγραφέας. Είμαι επίσης χειροτονημένος και εξουσιοδοτημένος διάκονος και δάσκαλος της Γραφής.

Γράφω από τότε που ήμουν παιδί και ως ενήλικας εξελίχθηκα στο ημερολόγιο όσο πιο συχνά μπορούσα. Αυτό που δεν μπορούσα να πω στους άλλους το έβαλα στο ημερολόγιό μου, οπότε για μένα έγινε πολύ θεραπευτικό.


Πριν από μερικά χρόνια, ο Κύριος έβαλε στην καρδιά μου να γράψω ένα βιβλίο για κάποιο από το ταξίδι της ζωής μου. Στην αρχή δίσταζα να μοιραστώ πάρα πολλά, έτσι έγραψα ένα μικρό διαβασμένο Ebook με τίτλο "Η τέχνη της αναμονής". Ωστόσο, όπως μερικοί από εσάς γνωρίζετε, όταν ο Κύριος σας καλεί σε κάτι, θέλει απόλυτη δέσμευση, έτσι και πάλι το 2018 μου ζητήθηκε να γράψω... αυτή τη φορά εμπνεύστηκα να είμαι διαφανής. Δούλεψα σε αυτό το νέο έργο για περίπου δύο χρόνια και παρά όλες τις ατυχίες και τις αποτυχίες κατάφερα τελικά να ολοκληρώσω τη σειρά Unmovable.


Το Unmovable:Victory παρά τις καταιγίδες και το Unmovable: A 14 Day Devotional for the unmovable woman κυκλοφορεί στις 15 Μαΐου 2020.


Η ιστορία μου ήταν μια ιστορία παιδικών πληγών και πόνου, κακών αποφάσεων, τραύματος και θλίψης. Ήταν επίσης ένας θρίαμβος και νίκες και υπέρβαση. Βρίσκομαι τώρα σε ένα μέρος όπου επιθυμώ να μην συγκινούμαι πλέον από τις καταιγίδες της ζωής, αλλά αμετακίνητος, αφθονεί στο έργο του Κυρίου.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: