18 Νοεμβρίου 2025

Ο Matt Zane του Society 1 σπάει τη σιωπή για τη λογοκρισία, τον Ozzy Snub, τα χαμένα πλάνα του MTV, την ακυκλοφόρητη μουσική του Wayne Static και το ακραίο ροκ κληρονομιάς που δεν θα αναγνωρίσει

Όταν μιλάει ο Ματ Ζέιν, δεν παίρνεις μισές αλήθειες ή προσεκτικά γυαλισμένα ανέκδοτα. Παίρνετε το αληθινό, αφιλτράριστο και κατευθείαν από τη φωτιά. Και κατά τη διάρκεια της συνέντευξής του στο The Zach Moonshine Show, ο frontman των Society 1 παρουσίασε μια ιστορία τόσο πυκνή με παραφροσύνη, διαμάχη και underground ιστορία που είναι απορίας άξιο που ο mainstream μουσικός κόσμος προσποιήθηκε ποτέ ότι δεν συνέβη.



Για περισσότερα από τριάντα χρόνια, ο Zane ζει στο σταυροδρόμι του metal, της παράστασης σοκ και της αουτσάιντερ τέχνης. Η καριέρα του διαβάζεται σαν ένα όνειρο πυρετού: από το να εμφανιστεί δίπλα στους Korn, Incubus και Weezer στο Sunset Strip, μέχρι να σκηνοθετήσει ταινίες για ενήλικες, να γίνει ο πρώτος frontman που εκτέλεσε ολόσωμη ανάρτηση στη σκηνή, να συνεργαστεί με εικονίδια όπως οι DMC, John 5, Wednesday 13 και Zakk Wylde. Γύρισε ακόμη και το τελευταίο μουσικό βίντεο που γύρισε ποτέ ο Wayne Static.



Αλλά αυτό που πραγματικά εκπλήσσει τα μυαλά είναι η λίστα με τις αποδείξεις που λείπουν περιέργως. Παρά την εμφάνιση στο MTV, το VH1, ακόμη και τον Jerry Springer , σχεδόν κανένα από αυτά τα πλάνα δεν υπάρχει στο διαδίκτυο. Ο Ζέιν ισχυρίζεται ότι δεν είναι τυχαίο.



«Μπορείτε να βρείτε τα πάντα από τον G.G. Allin», είπε στην εκπομπή. «Μπορείτε να βρείτε τα πάντα, από τον Marilyn Manson και τον Peter Steele. Αλλά δεν μπορείτε να βρείτε πουθενά τις εμφανίσεις μου στο MTV ή στο VH1. Είναι σαν να τα έκαψαν όλα».



Το θέμα της λογοκρισίας δεν τελειώνει εκεί. Ο Zane μίλησε για ένα περιβόητο περιστατικό όπου ο Mark McGrath φέρεται να τον απαγόρευσε από τα δίκτυα MTV. Έπειτα, υπάρχει η από καιρό θαμμένη ιστορία του Ozzy Osbourne που του έριξε ένα αηδιασμένο βλέμμα και βγήκε από ένα VIP δωμάτιο αντί να μοιραστεί τον χώρο μαζί του.



«Αυτό ακόμα τσιμπάει», παραδέχτηκε ο Ζέιν. «Μεγάλωσα λατρεύοντας τους Black Sabbath. Η πρώτη μας πραγματική κυκλοφορία ήταν μια διασκευή των Sabbath. Και ο Ozzy δεν ήθελε να έχει καμία σχέση μαζί μου».



Στην κουβέντα μπαίνει και ο Άλις Κούπερ. Ο Ζέιν συνέκρινε τη διάσημη ιστορία του Κούπερ με το καράτε του Έλβις με τις δικές του εμπειρίες, επισημαίνοντας ότι ο Κούπερ δεν χρειάστηκε ποτέ αποδείξεις επειδή ήταν ήδη αποδεκτός από τη βιομηχανία. «Αν έλεγα την ίδια ιστορία, κανείς δεν θα την πίστευε. Αυτός είναι ο τοίχος πίσω από τον οποίο μένω».



Παρά αυτόν τον ανηφορικό αγώνα, ο Zane έχει χαράξει μια θέση στην ιστορία της ροκ με τον δύσκολο τρόπο. Οι περιβόητες σκηνικές πράξεις του Society 1 -αναστολή, αιματοχυσία, κόψιμο με τη βοήθεια θαυμαστών, ακόμη και η περιβόητη ακολασία τους στα παρασκήνια- ώθησαν την παράσταση σοκ πέρα από οτιδήποτε είχε δει το είδος από την εποχή του G.G. Allin. Και ο Zane πιστεύει ότι αυτός ακριβώς είναι ο λόγος που η βιομηχανία έχει κρατήσει αποστάσεις.



«Είμαι ο τύπος που ξεπέρασε κάθε όριο που κανείς άλλος δεν ήθελε να πλησιάσει», είπε. «Γι' αυτό οι άνθρωποι αρνούνται να το αναγνωρίσουν. Είναι πιο εύκολο να προσποιούμαι ότι δεν υπήρξα ποτέ».



Μία από τις μεγαλύτερες αποκαλύψεις της συνέντευξης περιστρέφεται γύρω από το νέο ντοκιμαντέρ των Wayne Static και Tera Wray που ετοιμάζεται ο Zane για το 2026. Αυτός και ο Wayne είχαν αρχίσει να εργάζονται μαζί σε ένα έργο το 2014 πριν από το θάνατο του Static. Επιπλέον, ο Zane έχει ακυκλοφόρητη μουσική που ηχογράφησε ο Wayne μαζί του - υλικό που ήταν αποθηκευμένο για πολύ καιρό έως ότου η σύγχρονη τεχνολογία κατέστησε δυνατή την εξαγωγή χρησιμοποιήσιμων στελεχών.



«Δεν είναι κάποιο μεγάλο χαμένο άλμπουμ», διευκρίνισε, «αλλά είναι πραγματική μουσική που έπαιξε ο Wayne. Θα τελειώσω αυτό που ξεκινήσαμε».



Ο Ζέιν επιβεβαίωσε επίσης ότι αποκτά σπάνια, πρωτόγνωρα πλάνα από τα τελευταία χρόνια του Γουέιν, με στόχο να αφήσει τον Γουέιν και την Τέρα να «πουν τη δική τους ιστορία» αντί να βασίζονται σε σχόλια από δεύτερο χέρι.



Ωστόσο, η συνέντευξη ξεπερνά κατά πολύ τα ντοκιμαντέρ και τις χαμένες κασέτες. Ο Zane έσκαψε τις πρώτες μέρες του από πορνό σε ροκ, τη μαζική αντίδραση στο βίντεο του Society 1 που λερώνει το Κοράνι, το περιβόητο χάος στα παρασκήνια του συγκροτήματος, τις συναντήσεις με τον Lemmy και την Kelly Clarkson, ακόμη και μια ψηφιακή αναπαράσταση του δωματίου όπου πέθανε ο Kurt Cobain - ένα βίντεο που απαγορεύτηκε από το YouTube μέσα σε λίγα λεπτά.



Σε έναν κόσμο όπου το shock rock έχει αποδυναμωθεί, απολυμανθεί και μετονομαστεί σε νοσταλγία, ο Zane ξεχωρίζει ως ένας από τους τελευταίους καλλιτέχνες που εξακολουθούν να κουβαλούν την επικίνδυνη ενέργεια του underground. Είτε αρέσει στον κόσμο είτε όχι, ο άνθρωπος έχει ζήσει μια ζωή που οι περισσότερες μπάντες δεν θα τολμούσαν να βάλουν στον αναβάτη τους.



Με ένα νέο ντοκιμαντέρ, ακυκλοφόρητο υλικό του Wayne Static και ένα σίκουελ του Everyone Dies στο δρόμο, το όνομα του Matt Zane είναι αδύνατο να θαφτεί - ανεξάρτητα από το πόσο σκληρά προσπαθούν ορισμένες γωνιές της βιομηχανίας.



Λίστα κομματιών:


Οι έξι κορυφαίοι νικητές του Battle Of The Bands:



1 - Saturnine Sorrows - Phantasmal - (7,872 ψήφοι)

2 - AUDIO REIGN - Έφυγε - (4,105 ψήφοι)

3 - Ianthin - Caverne - (1,054 ψήφοι)

4 - taberah - MASTER ESCAPA DEL DRAGON. REV - (855 ψήφοι)

5 - Humming Whale - The Wake - (688 ψήφοι)

6 - Ness da Silva - ειλικρινής ροκ έκδοση - (422 ψήφοι)



Η εισαγωγή του Zach Moonshine


7 - Ozzy Osbourne - Τρελό τρένο/Πιστός

8 - Gravewitch - Διάβολος της Λευκής Πόλης



Συνέντευξη Matt Zane - Με το Lose Your Faith/You Made Me/EXIT THROUGH THE FEAR



9 - Static-X - Σπρώξτε το/Ασπρόμαυρο/Το μόνο

10 - Selfgod - Γεννήθηκε το χάος

11 - Ashes Awaken - Για σένα

12 - Wisent - Κρατήρας

13 - Ντάρεν Μάικλ Μπόιντ - Επικίνδυνες καμπύλες

14 - ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΣΤΗ ΜΗΧΑΝΗ - F.I.S.T. (Take You Down)

15 - Philippe Drouin Obvurt - Ανθεκτικότητα

16 - ΑΔΥΣΏΠΗΤΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΌΤΗΤΑ - MINDBOLTED

17 - Royal Hunt - Βόλτα στο ηλιοβασίλεμα

18 - NetherDred - Μαγεμένος

19 - ΝΕΦΘΙΣΗ - Όλα είναι δίκαια

20 - Κρανία του θανάτου - Καρναβάλι του θανάτου

21 - BDF - ΒΑΠΤΙΣΜΕΝΟΙ/Μουνιά (Demo)

22 - Skullgrinder - Σπίτι του θανάτου

 




Συνέντευξη Matt Zane

 
Ομιλητής 00:05
Γεια σας. Γεια σου, Ματ. Ναι. Ματ, τι συμβαίνει, φίλε; Ήσασταν ζωντανά αυτή τη στιγμή στο γαμημένο ραδιόφωνο του Metal Devastation, φίλε. Ω, έχω δίκιο. Ούτε καν προετοιμασία. Ω, θεέ μου. Ναι, φίλε. Ακριβώς στη γαμημένη φωτιά, φίλε. Εντάξει, ωραία. Εντάξει. Πώς ήσουν λοιπόν, αδερφέ; Πως πας?

Ομιλητής 00:26
Λοιπόν, ξέρεις, φίλε, ξέρεις πώς είμαι. Μιλάμε αρκετά. Απλά ένας εκκεντρικός, άγριος κόσμος που είναι ο Mad Zane και το Society 1 και όλα τα πράγματα που τον συνοδεύουν όταν οι άνθρωποι μιλούν πραγματικά γι' αυτόν. Ναι, φίλε. Ναι, ρε στρέιτ, φίλε. Λοιπόν, υπάρχουν πολλά να μιλήσουμε αυτή τη στιγμή, φίλε. Έχεις πολλά να κάνεις με αυτά τα γαμημένα ντοκιμαντέρ, φίλε, και

Ομιλητής 00:51
Σκατά. Αλλά πριν μπω σε όλα αυτά, όμως, θέλω να αφήσω τους ανθρώπους να σε αφήσουν να συστηθείς στον γαμημένο κόσμο, φίλε, σε περίπτωση που κάποιος δεν ξέρει με ποιον στο διάολο μιλάμε. Λοιπόν, θέλω να πω, υπάρχουν πολλοί νέοι της νεότερης γενιάς, πιθανώς περίπου στην ηλικία σας, που δεν έχουν καμία απολύτως ιδέα ποιος είμαι. Αλλά η παλαιότερη γενιά το κάνει, ακόμα κι αν δεν το παραδέχεται. Φίλε, είμαι σχεδόν 50, φίλε. Ω, εντάξει. Λοιπόν, τότε θα πρέπει να ξέρετε ποιος είμαι. Αλλά, ναι. Ναι.

Ομιλητής 01:18
Είμαι ακόμα μεγαλύτερος από σένα, οπότε σε κατάλαβα, αλλά ξέρεις. Αλλά σε ευχαριστώ, φίλε. Οπότε, ναι, πες μας, φίλε, πώς τα κατάφερες, από το να σκηνοθετείς γαμημένες ταινίες πορνό στο να είσαι ροκ σταρ και τώρα επέστρεψες ξανά στη σκηνοθεσία γαμημένων ταινιών, φίλε. Τι στο διάολο; Ναι, είναι μια τρελή βόλτα, φίλε. Είναι μια μοναδική εμπειρία στη μουσική που όπως κανείς άλλος δεν είχε ποτέ πριν.

Ομιλητής 01:46
παρά το γεγονός ότι οι περισσότεροι άνθρωποι δεν το παραδέχονται ποτέ. Αλλά ναι, ξεκίνησα με την πορνογραφία. Ήμουν πορνογράφος. Ξέρεις, έκανα πιθανώς 100 ταινίες, ίσως περισσότερες. Δεν ξέρω.

Ομιλητής 01:56
Και μετά από εκεί, μπήκα στη μουσική και, ξέρεις, το έκανα αυτό. Και μετά μέσα στη μουσική, έγινα ο πρώτος τύπος που έκανε ανάρτηση, ανάρτηση σώματος ενώ τραγουδούσα, ξέρεις, στο συγκρότημά μου. Και μετά από εκεί, άρχισα να γίνομαι πιο νόμιμος σκηνοθέτης, κάνοντας πολλά μουσικά βίντεο, μεγάλες μπάντες, ξέρεις, DMC, Wayne Static, ξέρεις,

Ομιλητής 02:21
Ο Zach Wilder δούλεψε με τον John 5, την Τετάρτη 13, φωτογράφισε τις πόρτες για την 50η επέτειό τους, έκανε ένα σωρό τέτοια πράγματα. Και μετά από εκεί, πραγματικά κάπως ατυχής συγκυρία, που οδήγησε σε πιο θετικά πράγματα. Ο μπασίστας μου εδώ και 17 χρόνια,

Ομιλητής 02:40
πέθανε και η τελευταία συναυλία που παίξαμε πριν πεθάνει μου είπε ότι όταν πέθανε επειδή ήξερε ότι θα πέθαινε πριν από εμένα επειδή ήμουν πολύ πιο υγιής που έπρεπε να κάνω την ταινία του για αυτόν για την κηδεία του, οπότε όταν πέθανε πραγματικά έκανα μια ταινία για αυτόν και αυτή η ταινία στην πραγματικότητα την πήρε ένας από έναν

Ομιλητής 02:58
φεστιβάλ κινηματογράφου και κέρδισα ένα βραβείο και τότε συνειδητοποίησα ότι, ναι, ξέρετε, μπορώ να το κάνω αυτό και και κάπως με επανέφερε για την αγάπη μου για τον κινηματογράφο, ξέρετε, προφανώς, όπως είπα πριν από αυτό, έκανα φωτογραφία και μουσικά βίντεο, αλλά αυτό είναι λίγο, είναι πολύ διαφορετικό από το να κάνω ντοκιμαντέρ και τότε επέστρεψα στη δημιουργία ντοκιμαντέρ και

Ομιλητής 03:18
Ξέρεις, τώρα είμαι ακριβώς σε αυτό το μονοπάτι, εξακολουθώ να κάνω το συγκρότημα, αλλά ξέρεις, το συγκρότημα, ξέρεις, δυστυχώς, δεν πρόκειται ποτέ να πω στο πίσω μέρος, αλλά απλά δεν είναι τόσο αναγνωρισμένο και καθώς, δεν έχει πραγματικά καμία αναγνώριση πια. Θέλω να πω, εξακολουθούμε να κάνουμε το δικό μας, αλλά, όπως γνωρίζετε, εννοώ, είμαστε, είμαστε, ουσιαστικά αγνοούμαστε από όλους. Ναι. Ναι. Εγώ

Ομιλητής 03:45
Αλλά οι ταινίες μου δεν είναι, κάτι που είναι κάπως ενδιαφέρον. Είναι πολύ ενδιαφέρον, φίλε. Ναι. Το έχω παρατηρήσει αυτό. Απλώς, είναι γαμώτο, είναι σαν, τι στο διάολο, φίλε; Θυμάμαι, θυμάμαι ότι είδα το Society 1 στο Ουράνιο παλιά, φίλε, με...

Ομιλητής 04:05
Αυτή η σκηνή που δείχνεις στην ταινία, Όλοι πεθαίνουν, θυμάμαι ότι την είδα. Θυμάμαι ότι είδα αυτά τα σκατά, φίλε. Αυτό ήταν τεράστιο, φίλε. Θέλω να πω, τότε, για όσους δεν γνωρίζουν, το Uranium ήταν ίσως το, επιχειρηματολογικά, το δεύτερο μεγαλύτερο metal show. Θέλω να πω, φυσικά, ξέρετε, το Headbangers Ball μάλλον τα πήγε λίγο καλύτερα, αλλά το Uranium ήταν πραγματικά μεγάλο. Φιλοξενήθηκε από αυτό το απόλυτο μεταλλικό κορίτσι που ονομάζεται Τζούλια, η κυρία Τζούλια. Ναι.

Ομιλητής 04:31
Και όταν κάναμε τη συναυλία μας στο Uranium, ήμασταν η πρώτη μπάντα σε εκείνο το σημείο

Ομιλητής 04:37
για να αφιερωθεί ολόκληρη η εκπομπή σε εμάς πριν από αυτό. Ήταν μόνο μισό 15λεπτο από κάθε συγκρότημα και ήταν μισή ώρα συναυλία. Έτσι, όταν κάναμε το βίντεο αναστολής μας το 2002 ή το 2003 σε αυτό, ε, ήταν μια πραγματικά μνημειώδης στιγμή, όχι μόνο για την παράσταση, αλλά και για εμάς. Και αυτή ήταν η πρώτη φορά που αυτή η ελίτ τραγουδίστρια αποβλήθηκε ποτέ, ε, και ήταν μόνο για το μουσικό μας βίντεο σε εκείνο το σημείο. Δεν ήταν καν πραγματικό τραγούδι, ξέρεις, αλλά αυτό ήταν πραγματικά, πολύ μεγάλο όταν συνέβη αυτό. Και, ε,

Ομιλητής 05:05
Ναι, φίλε, αυτό πραγματικά ξεκίνησε τα πράγματα για το συγκρότημα. Αλλά θέλω να πω, μιλάμε, ξέρετε, πριν από περισσότερα από 20 χρόνια τώρα. Λοιπόν, ξέρετε, αυτές τις μέρες, ξέρετε, τα παιδιά δεν ξέρουν ποια είναι η Τζούλια ή τι είναι το ουράνιο, ούτε το θυμούνται πραγματικά. Το θυμάσαι γιατί όπως είπες, ξέρεις, έδωσες την ηλικία σου, αλλά...

Ομιλητής 05:21
Και ναι, φίλε, ήταν μεγάλη υπόθεση. Και πριν από αυτό, ξέρετε, στη δεκαετία του '90, ήμασταν παντού στο VH1 και στο MTV για το πορνό, ξέρετε, επειδή ήμασταν σαν το πρώτο πραγματικό πορνό ροκ συγκρότημα. Και, ξέρετε, είχα τρεις εκπομπές στο VH1 και τρεις εκπομπές στο MTV. Και αυτό ήταν το μεγαλύτερο που ήμασταν ποτέ στην Αμερική. Αυτό ήταν ακόμη μεγαλύτερο από ό,τι όταν ήμασταν στο Uranium και στο Headbangers Ball και όλα αυτά.

Ομιλητής 05:42
Λοιπόν, ξέρεις, ήταν, ξέρεις, το συγκρότημα είχε σίγουρα τις στιγμές του, ξέρεις, αλλά ήταν πολύ καιρό πριν. Ξέρετε, υπάρχουν τόσα πολλά μέσα εκεί έξω τώρα που χάθηκαν στο ανακάτεμα. Και για κάποιο πραγματικά περίεργο λόγο, εν αγνοία μου, ξέρετε, ξέρουν ότι πολλά από αυτά τα πράγματα δεν έφτασαν ποτέ στο YouTube. Μπορείτε να βρείτε τόσα πολλά πράγματα στο YouTube τώρα, αλλά μου αρέσει.

Ομιλητής 06:05
όλες αυτές οι εμφανίσεις σε όλες αυτές τις εκπομπές του MTV, όλα όσα ήταν στο VH1, ξέρετε, και όλα αυτά ανήκαν στη Viacom, οπότε ίσως ήταν επίτηδες που δεν είναι εκεί πάνω, αλλά ήταν πάντα πολύ περίεργο για μένα, γιατί όταν έκανα την ταινία Everyone Dives, ξέρετε, έψαξα για πολλά από αυτά τα πράγματα όταν ήμουν στο Jerry Springer, και όταν ήμουν στα talk show στο MTV, και

Ομιλητής 06:24
όλες αυτές οι εκπομπές στο VH1 και καμία από αυτές δεν δημοσιεύεται. Και είναι πραγματικά περίεργο γιατί μπορείς να βρεις πράγματα για την Gigi Allen, μπορείς να βρεις πράγματα για τον Marilyn Manson, μπορείς να βρεις πράγματα για τον Peter Steele, αλλά δεν μπορείς να βρεις κανένα από αυτά τα επεισόδια στα οποία ήμουν εγώ. Οπότε είναι απλώς ένας πολύ περίεργος χώρος για να βρίσκεσαι γιατί κανείς δεν με πιστεύει γιατί δεν μπορώ καν να βρω αυτά τα πράγματα πια. Το υλικό που μπορούσα να βρω ήταν στο Everyone Dies, αλλά δυστυχώς πολλά από τα άλλα πράγματα, δεν υπάρχουν πουθενά.

Ομιλητής 06:52
Αυτό είναι τρελό, φίλε. Ναι, είναι σαν κάποιος να το βάζει στη μαύρη λίστα, φίλε. Ξέρεις, οι άνθρωποι νομίζουν ότι είμαι... Νομίζουν ότι, όπως, έχω αυτές τις αυταπάτες ότι είμαι στη μαύρη λίστα ή αυτές τις φαντασιώσεις ή οτιδήποτε άλλο, αλλά...

Ομιλητής 07:08
φίλε, σου λέω, ότι πολλά από αυτά δεν έχουν κανένα νόημα, ξέρεις, γιατί το επιχείρημα πάντα λέει ότι οι άνθρωποι λένε, λοιπόν, δεν είσαι κανείς, δεν έχεις πουλήσει αρκετούς δίσκους. Και μετά λέω, εντάξει, τότε γιατί μπορείς ακόμα να βρεις τα πάντα στην Gigi Allen; Δεξιά. Και λατρεύω την Gigi Allen και δεν θα έβαζα ποτέ τον τύπο κάτω για κανένα λόγο, αλλά το γεγονός παραμένει. Η Gigi δεν έπαιξε ποτέ σε πλήθος για περισσότερα από 50 άτομα.

Ομιλητής 07:29
Καταλαβαίνεις τι εννοώ; Και σαν να έχω κάνει κυριολεκτικά φεστιβάλ μπροστά σε 80.000 ανθρώπους που κάνουν τη ροκ ιστορία να ανασταλεί. Γιατί λοιπόν δεν μπορείτε να βρείτε το επεισόδιο του Jerry Springer; Γιατί δεν μπορείτε να βρείτε όλες αυτές τις εκπομπές; Ήμουν σε ένα MTV. Είναι πραγματικά πολύ περίεργο. Θέλω να πω, ξέρω ως γεγονός ότι το έθιξα στην ταινία ότι κάποια στιγμή, ο Mark McGrath από το Sugar Ray με απαγόρευσε από τα δίκτυα MTV και VH1. Και δεν ξέρω αν απλά έκαψαν τα πάντα.

Ομιλητής 07:55
από εμένα αφού συνέβη αυτό. Θέλω να πω, ποιος ξέρει; Θέλω να πω, μακάρι να μπορούσα να ρωτήσω κάποιον, αλλά ποτέ δεν μπόρεσα να πάρω μια ευθεία απάντηση από κανέναν πριν. Αυτό είναι γαμημένα παράξενο, φίλε. Αλλά τουλάχιστον με το ντοκιμαντέρ, όμως, το βγάζεις εκεί έξω. Βγάζεις την ιστορία εκεί έξω, φίλε, και ο κόσμος μπορεί να τη δει τώρα, ξέρεις; Ξέρετε, έχω αρκετά στην ιστορία για να είναι πιστευτή, για να αποδείξω τα επιχειρήματά μου, και είναι στο Prime Video, το οποίο είναι προφανώς τεράστιο.

Ομιλητής 08:22
Ξέρετε, είναι και σε μερικές άλλες πλατφόρμες, αλλά το Prime Video είναι πραγματικά η κύρια. Ξέρετε, είναι επίσης στον ιστότοπο, everywondies.com. Και υπάρχει αρκετό περιεχόμενο που...

Ομιλητής 08:34
Οι άνθρωποι, εξακολουθούν να το αγνοούν, αλλά δεν μπορούν να αρνηθούν ότι συμβαίνει. Και αυτός ήταν ο σκοπός της ταινίας. Η ιδέα όταν μπήκα σε αυτό ήταν, είναι ότι δεν πρόκειται να μιλήσω για τίποτα που δεν μπορώ να αποδείξω. Και προφανώς υπάρχουν πολύ περισσότερες ιστορίες και πολύ πιο τρελά πράγματα που συνέβησαν, αλλά κανείς δεν θα με πίστευε ποτέ γιατί απλά δεν λειτουργεί έτσι με μένα γιατί δεν το κάνω, δεν είμαι διασημότητα. Όπως για παράδειγμα,

Ομιλητής 08:55
Θα μπορούσατε να μιλήσετε, ο Άλις Κούπερ, μια πολύ διάσημη ιστορία που έχει πει πολλές φορές κατά τη διάρκεια της καριέρας του τα τελευταία 50, 60 χρόνια. Μιλάει για τότε που συνάντησε τον Έλβις και μετά τράβηξε όπλο στον Έλβις και ο Έλβις Καράτε τον κλώτσησε. Και υπάρχει κυριολεκτικά, είναι μια υπέροχη ιστορία. Και δεν υπάρχει κυριολεκτικά καμία απόδειξη ότι αυτό συνέβη ποτέ.

Ομιλητής 09:13
Αλλά δεν έχει σημασία γιατί είναι ο Άλις Κούπερ και οτιδήποτε άλλο λέει ο Κούπερ, ο κόσμος θα το πιστέψει. Και δεν λέω ότι δεν συνέβη. Είναι ο Άλις Κούπερ. Μάλλον το έκανε. Αλλά κανείς δεν υπάρχει καμία απόδειξη ότι συνέβη. Αλλά αν έλεγα όλες τις ιστορίες μου, οι άνθρωποι θα με κοιτούσαν και θα έλεγαν, ω, αυτό δεν συνέβη ποτέ. Πού είναι η απόδειξη;

Ομιλητής 09:30
Λοιπόν, ξέρετε, η ταινία Everyone Dies ήταν μια πραγματικά ενδιαφέρουσα ταινία γιατί, και πάλι, συμπεριέλαβα μόνο πολλά από τα πράγματα που μπορούσες να αποδείξεις. Ξέρεις, υπάρχει ένα σημείο εκεί όπου ο Papa Roach μιλάει για το πώς έγραψαν ένα από τα μεγάλα hit singles τους για μένα. Τους βάζω να μιλούν γι' αυτό στην ταινία. Αν δεν είχα αυτό το υλικό, κανείς δεν θα με πίστευε. Θέλω να πω, σκεφτείτε πόσο παράλογο ακούγεται, ότι μια από τις μεγαλύτερες επιτυχίες που έγραψαν ποτέ γράφτηκε για μένα. Καταλαβαίνεις τι εννοώ; Έχω μια άλλη σκηνή στην ταινία όπου η Kelly Clarkson και εγώ κάνουμε χαρτί τουαλέτας σε ένα σπίτι.

Ομιλητής 09:59
Ποιος θα πίστευε ποτέ ότι το έκανα αυτό με την Kelly Clarkson στο American Idol αν δεν το είχα σε κασέτα; Καταλαβαίνεις τι εννοώ; Είναι ακριβώς όπως υπάρχει ένα άλλο μέρος της ταινίας όπου ο Dave Navarro λέει, ναι, φίλε, με ενέπνευσες να ξεκινήσω την αναστολή. Ποιος θα το πίστευε ποτέ αυτό; Και το αστείο είναι ότι έχω ακόμα περισσότερες ιστορίες που κάλυψα στο βιβλίο, ξέρετε, γιατί ένιωσα ότι άξιζα λίγη περισσότερη επιείκεια και έπρεπε να βάλω περισσότερα πράγματα για να κάνω το βιβλίο διαφορετικό από την ταινία. Αλλά είναι μια δύσκολη ζωή γιατί, ξέρετε, χωρίς αυτό,

Ομιλητής 10:28
Οι άνθρωποι απλά δεν το κάνουν, νομίζουν ότι απλώς επινοώ αυτά τα πράγματα. Είμαι σαν κάποιος παραληρηματικός μεσήλικας, ξέρετε, ξέρετε, απλώς επινοώ αυτές τις ιστορίες για να φαίνομαι κουλ. Ναι. Λοιπόν, εννοώ, ναι, δεν ξέρω, φίλε. Δεν ξέρω. Δεν ξέρω τι στο διάολο συμβαίνει με τους ανθρώπους, φίλε. Σαν να πρέπει να ξυπνήσουν, φίλε. Ξέρετε, οι άνθρωποι στον Τύπο, έχουν τους εκλεκτούς ανθρώπους που έχουν αποφασίσει ότι επιτρέπεται να συζητηθούν.

Ομιλητής 10:58
Και να συμπεριληφθούν στο πλαίσιο της μουσικής, για όποια δεκαετία ή χρονικό πλαίσιο ή είδος κι αν μιλούν. Και μετά υπάρχουν άνθρωποι που είναι έξω από αυτό που δεν πρόκειται ποτέ να αναγνωριστούν, ξέρετε. Και είναι πραγματικά ατυχές το γεγονός ότι πρόκειται πραγματικά για φύλακες.

Ομιλητής 11:15
Και δεν έχει, δεν έχει απαραίτητα σημασία με ποιον τρόπο επιλέγεις να πιστεύεις αυτό που πιστεύεις ή πώς πιστεύεις σε αυτό, γιατί είναι αυτό που είναι. Θέλω να πω, σκεφτείτε το. Οι άνθρωποι πάντα μιλούν για το γεγονός ότι, ξέρεις, το Rock and Roll Hall of Fame είναι αυτό το πραγματικά παράξενο κλαμπ επειδή υπάρχουν όλες αυτές οι μπάντες που θα έπρεπε να είναι σε αυτό που δεν είναι σωστές.

Ομιλητής 11:36
Και οι άνθρωποι συμφωνούν σε αυτή τη συζήτηση γιατί είναι πολύ αντικειμενική... Είναι σαν ένας αντικειμενικός κόσμος. Δεν είναι υποκειμενικό. Δεν έχει άποψη. Όπως, δεν ξέρω όλες τις μπάντες που δεν είναι εκεί, αλλά υπάρχει μια λίστα με όλες αυτές τις σπουδαίες μπάντες που δεν είναι ακόμα εκεί. Αλλά αυτό που σας δείχνει είναι ότι υπάρχει απολύτως, ξέρετε...

Ομιλητής 11:57
Μέρη της βιομηχανίας που επιτρέπουν στους ανθρώπους να μπουν και να βγουν έξω. Και αυτό είναι ίσως ένα από τα πιο σημαντικά που αποδεικνύουν ότι υπάρχει κάτι τέτοιο. Αλλά αυτό το είδος αποκλειστικότητας και αυτό το gatekeeping υπάρχει σε όλες τις πτυχές της μουσικής.

Ομιλητής 12:12
Είτε το πιστεύετε είτε όχι. Και οι άνθρωποι απλά δεν το καταλαβαίνουν. Ακριβώς επειδή δεν μπορείτε να το δείτε δεν σημαίνει ότι δεν είναι εκεί έξω και δεν κρατάτε ορισμένους ανθρώπους έξω. Και είμαι ένα καλό παράδειγμα αυτού. Υπάρχουν όμως και άλλοι. Καταλαβαίνεις τι εννοώ; Είναι απλώς ο τρόπος που λειτουργεί. Και δυστυχώς, οι περισσότεροι άνθρωποι που βρίσκονται ακριβώς όπως οι εγκόσμιες πτυχές, οι καταναλωτικές πτυχές,

Ομιλητής 12:34
της βιομηχανίας ή του μουσικού κόσμου, δεν μπορούν να το δουν. Και έτσι απλά δεν πιστεύουν ότι υπάρχει. Και όταν το ακούνε, λένε, ω, αυτό δεν είναι αληθινό. Αυτό δεν συμβαίνει στην πραγματικότητα. Α ναι. Ναι. Λοιπόν, ξέρεις, θυμάμαι όταν με προσέγγισες για πρώτη φορά, ένα από τα πρώτα πράγματα που μου είπες ήταν ότι, ξέρεις, ότι έψαχνες για βοήθεια με το promo και είπες ότι είχες ήδη απευθυνθεί, δεν ξέρω σε πόσους ανθρώπους,

Ομιλητής 13:00
Όλοι σε απέρριπταν και δεν ήθελαν να σε βοηθήσουν με αυτό και ήμουν σαν τι στο διάολο, οπότε στην αρχή ήμουν σαν τι στο διάολο τι συμβαίνει εδώ, οπότε προσπάθησα να κάνω έναν μικρό έλεγχο ιστορικού ξέρετε, όσο περισσότερο μπορούσα, ξέρετε, για να δω μόνο από περιέργεια, όπως σε τι μπλέκω εδώ και Δεν μπόρεσα να βρω τίποτα και είμαι σαν τι στο διάολο αυτό δεν έχει κανένα νόημα αυτός ο τύπος που γαμιέται

Ομιλητής 13:28
Αρκετά ενδιαφέρουσα καριέρα εδώ. Όπως, γιατί στο διάολο κανείς... Αυτό είναι πραγματικά... Αυτό είναι περίεργο, φίλε. Ναι, λοιπόν, μέχρι να σε βρω, είχα ήδη περάσει, νομίζω, από 13 ή 14 δημοσιογράφους που δεν θα συνεργάζονταν μαζί μου στην ταινία. Αλλά δεν ήταν μόνο αυτό. Υπήρχαν επίσης μερικοί διανομείς που δεν θα συνεργάζονταν μαζί μου. Θέλω να πω, ένας από τους διανομείς που δεν θα δούλευε μαζί μου στην ταινία, κάνει όλα τα Kettle Cadavers και όλα τα πράγματα της Gigi Allen, και πάλι δεν με άγγιζαν.

Ομιλητής 13:58
Σου δίνουν λόγο; Όχι, κανείς δεν μου δίνει ποτέ λόγο. Πάντα λένε, εντάξει, θα το μεταφέρω αυτό, αλλά σας ευχαριστώ. Και δεν θα σας δώσουν ποτέ έναν λόγο γιατί αυτός ο λόγος θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί όσον αφορά την προώθηση. Ξέρεις τι λέω; Δεν θα σας πουν ποτέ γιατί. Και αυτό είναι μέρος του παιχνιδιού. Λέγεται σχεδόν σαν...

Ομιλητής 14:22
Ξέρετε, υπάρχει ένα πράγμα που ονομάζεται όχι του Χόλιγουντ. Όπου στο Χόλιγουντ, αν δεν θέλουν να συνεργαστούν μαζί σου, μερικές φορές δεν θα σου το πουν καν. Απλώς, δεν θα σου μιλήσουν γιατί δεν θέλουν να είναι το άτομο που θα σε απορρίψει σε περίπτωση που τα καταφέρεις. Αλλά, ξέρετε, πολλοί από αυτούς τους ανθρώπους, εννοώ, ήταν πολύ...

Ομιλητής 14:39
Πολύ ωραίος με τον τρόπο που αποφάσισαν να μην συνεργαστούν με το έργο, αλλά ποτέ δεν πρόκειται να σας πουν τον πραγματικό λόγο για τον οποίο. Είναι απλώς ο τρόπος που λειτουργεί το παιχνίδι. Θέλω να πω, ξέρεις, έχουμε δουλέψει μαζί σε διάφορα πράγματα, και υπήρχαν μερικά έργα με τα οποία δεν ένιωθες άνετα να δουλέψεις, αλλά θα μου έλεγες τον λόγο. Ξέρεις, οπότε στην πραγματικότητα έχεις περισσότερες μπάλες ακόμα και από αυτούς τους ανθρώπους γιατί δεν θα μου έδιναν καν λόγο, ξέρεις. Αλλά νομίζω ότι τελικά, αν πρέπει πραγματικά να το σκεφτείς,

Ομιλητής 15:06
Ξέρεις, είναι δύσκολο γιατί οι άνθρωποι, πάλι, επειδή είμαι άγνωστος και επειδή είμαι σούπερ underground, παρόλο που είμαι εδώ και 30 χρόνια, ξέρεις, η πραγματικότητα είναι ότι δυστυχώς, εγώ ως καλλιτέχνης, ένας ολοκληρωμένος καλλιτέχνης, αν κοιτάξεις το σύνολο όλων όσων έχω κάνει, είναι πραγματικά το πιο αμφιλεγόμενο πιθανώς στην ιστορία όλης της μουσικής.

Ομιλητής 15:31
Και ξέρω ότι αυτή είναι μια πραγματικά παράλογη δήλωση για κάποιον που δεν έχει πουλήσει ποτέ ένα εκατομμύριο δίσκους. Αλλά είναι πολύ δύσκολο να διαφωνήσεις. Και σε αυτό πιστεύω πραγματικά ότι καταλήγει. Γιατί όταν...

Ομιλητής 15:44
Όταν πραγματικά συμπεριλάβεις τα πάντα, από την παραμόρφωση του Κορανίου μέχρι το βίντεο για το βίντεο του Χίτλερ και τις σβάστικες και το να παίζεις τον Χίτλερ στον εαυτό σου, ούτε καν τον αυτοακρωτηριασμό, τους θαυμαστές που με ακρωτηριάζουν στη σκηνή μέχρι τις οριακές σεξουαλικές επιθέσεις που συνέβησαν στις συναυλίες μας.

Ομιλητής 16:11
στον πρώτο τύπο που έκανε ποτέ αναστολές. Η λίστα συνεχίζεται και συνεχίζεται και συνεχίζεται. Απλώς νομίζω ότι είναι πάρα πολύ για οποιονδήποτε, γιατί αν τα στοιβάξεις όλα μαζί, είναι κάτι περισσότερο από οτιδήποτε έκανε η Gigi. Είναι περισσότερο από οτιδήποτε έκανε ο Manson. Είναι περισσότερο από οτιδήποτε έκανε ο Kanye West.

Ομιλητής 16:31
Καταλαβαίνεις τι εννοώ; Και είναι απλώς η αλήθεια. Δεν είναι θέμα να καυχιέμαι. Δεν έχει να κάνει με το να προσπαθώ να πω ότι έχω κάνει πράγματα που θα μπορούσαν να είναι αναμφισβήτητα χειρότερα από όλους αυτούς τους τύπους. Απλώς είναι.

Ομιλητής 16:45
Καταλαβαίνεις τι εννοώ; Υπάρχουν άνθρωποι που έχουν πλησιάσει, αλλά όταν τα βάλεις όλα μαζί, δεν υπάρχει κανείς. Ξέρεις? Και πρέπει να πω, ξανά, νομίζω ότι είσαι πολύ ωραίος τύπος ή οτιδήποτε άλλο, αλλά το έχεις βιώσει ο ίδιος. Υπήρξαν γραμμές που ούτε εσύ δεν θα περνούσες. Και είσαι σαν ένας σούπερ μέταλ μάγκας. Ναι, ναι. Θέλω να πω, ναι, εννοώ, ξέρετε, υπάρχουν ορισμένα πράγματα. Είναι σαν, ξέρετε, καλά...

Ομιλητής 17:10
Μπορεί να το απολαύσω, ξέρετε, και μπορεί να βρω την κωμωδία σε αυτό, και βλέπω, ξέρετε, το καταλαβαίνω μόνος μου, αλλά την ίδια στιγμή, σκέφτομαι, ξέρετε, σε ποιον στο διάολο θα το στείλω αυτό, ξέρετε, αλλά, ε...

Ομιλητής 17:25
Σκέψου το. Θέλω να πω, είναι όταν ξέρεις την καριέρα μου τώρα, ξέρεις, λίγο πιο στενά από πολλούς ανθρώπους. Θέλω να πω, όταν τα αθροίζεις πραγματικά όλα, εννοώ, είσαι στη μουσική βιομηχανία για λίγο και έχεις το σόου και είσαι δημοσιογράφος και κάνεις σόου. Θέλω να πω, θέλω να πω, έχετε συναντήσει ποτέ άλλον καλλιτέχνη στο σύνολό του που να έχει πραγματικά ωθήσει τα όρια στο επίπεδο που έχω εγώ;

Ομιλητής 17:46
Όχι, όχι σε αυτό, όχι σε εκείνο το όριο, φίλε. Γαμώτο. Και έτσι ορίστε. Αυτή θα μπορούσε να είναι απλώς η απάντηση. Ναι. Θέλω να πω, θα μπορούσα πραγματικά να είμαι πραγματική αντιπολίτευση. Θα μπορούσα να είμαι το, το, το επίπεδο στο οποίο οι άλλοι άνθρωποι απλά φοβούνται να πάνε. Θέλω να πω, φίλε, ας το σκεφτούμε. Όπως έχετε ένα βίντεο με τον Manson, ξέρετε, όπου είναι σαν να αυνανίζεται σε μια Βίβλο. Έχετε ένα βίντεο με τον Rammstein όπου κάνει το ίδιο πράγμα. Αυνανίζεται σε μια Βίβλο. Ναι.

Ομιλητής 18:12
Και ποιος, καταλαβαίνεις τι εννοώ; Και ο τρόπος που το βλέπω είναι ποιος δίνει δεκάρα, σωστά; Ξέρετε, το να πηγαίνεις ενάντια στον Χριστιανισμό αυτές τις μέρες δεν είναι τίποτα. Είναι, γίνεται από όλους. Καθετί. Υπάρχουν τόσα πολλά ιερόσυλα πράγματα εκεί έξω. Είναι, έχει γίνει σχεδόν αποδεκτό και σχεδόν σήμα κατατεθέν στον μεσαίο κόσμο.

Ομιλητής 18:30
Αλλά κανείς δεν το έχει κάνει ποτέ αυτό στο Κοράνι πριν. Το τελευταίο άτομο που παραμόρφωσε ποτέ το Κοράνι δολοφονήθηκε. Συνέβη πριν από τρία χρόνια στην Ευρώπη. Και εδώ το βάζω κατάφωρα σε ένα μουσικό βίντεο. Και είναι ακόμα εκεί πάνω. Μπορείτε ακόμα να το δείτε. Καταλαβαίνεις τι εννοώ;

Ομιλητής 18:45
Έτσι, είναι απλώς είναι απλώς είναι είναι ένα συζητήσιμο σε αυτό το σημείο. Όπως, είμαι απλώς αυτός ο τύπος. Δεν πρόκειται ποτέ να μου δώσουν τα εύσημα ή ίσως να πάρω τα εύσημα σε 25 χρόνια, όταν θα γεννηθεί μια νέα γενιά ανθρώπων που βλέπουν τα πάντα από αντικειμενική σκοπιά και δεν έχουν τέτοιες προσωπικές, ξέρεις, εκλογές για παιδιά που είναι ήδη εκεί έξω και έχουν πουλήσει περισσότερους δίσκους. Καταλαβαίνεις τι εννοώ; Γιατί νομίζω ότι πολλά από αυτά έχουν να κάνουν με αυτό.

Ομιλητής 19:11
Με μια αγάπη, όπως, με μια άρνηση να δουν ότι υπάρχει κάποιος εκεί έξω που έχει σφετεριστεί τον αγαπημένο τους καλλιτέχνη που θέλουν να πιστεύουν ότι είναι ο βασιλιάς της σοδειάς όσον αφορά, ξέρετε, ιδέες, έννοιες ή απλώς σοκ ροκ ή οτιδήποτε άλλο. Ξέρετε, ας το παραδεχτούμε, ξέρετε, ο Rammstein και ο Manson αγαπιούνται. Είναι απόλυτα αγαπημένοι. Και είναι θρύλοι. Δεν τους αφαιρώ τίποτα. Έχουν γράψει υπέροχη μουσική, αλλά...

Ομιλητής 19:34
Ξέρετε, αν πρόκειται πραγματικά, ξέρετε, να συγκρίνετε, υπάρχει πραγματικά μόνο ένας τύπος που έχει αντικαταστήσει και τους δύο αυτούς τύπους. Καταλαβαίνεις τι εννοώ; Συνδυασμένη. Ναι. Σφήκα, επίσης, φίλε. Όπως, θυμάμαι, ξέρεις, στη δεκαετία του '80, γαμώτο, έκαναν και γαμημένα τρελά σκατά, ξέρεις, αλλά...

Ομιλητής 19:50
Φίλε, εννοώ, πετούσαν ωμό κρέας στο πλήθος. Θέλω να πω, ήταν... Είχε έναν σάκο που ήταν αλυσοπρίονο και πέταξε καρφιά από το πουλί του. Νομίζω ότι είναι ωραίο. Δεν έχω κανένα... Νομίζω ότι ήταν υπέροχο για την εποχή. Αλλά και πάλι, φίλε, συγκρίνεις...

Ομιλητής 20:05
Όχι εσύ, αλλά γενικά, όταν αυτοί οι άνθρωποι συγκρίνουν τέτοια πράγματα, πετούν ωμό κρέας στο πλήθος, ή ακόμα και τον Iggy Pop ή τον Sid Vicious ή τον GGL και κόβουν τον εαυτό τους στη σκηνή, και μετά αναστέλλομαι. Κυριολεκτικά κολλάω μεταλλικούς γάντζους στην πλάτη μου.

Ομιλητής 20:26
Αιμορραγούσα στην πλάτη μου, αιωρούμουν πάνω από το κοινό, ψεκάζω αίμα στο κοινό. Δηλαδή, πες μου. Θέλω να πω, ειλικρινά, υπάρχει πραγματικά κάποια σύγκριση; Λοιπόν, και πολλά από αυτά που έκαναν αυτοί οι τύποι ήταν για επίδειξη. Και αυτό που κάνεις είναι στην πραγματικότητα να γαμιέσαι σαν να κάνεις πραγματικά σκατά σαν να είσαι.

Ομιλητής 20:43
Κυριολεκτικά κάνοντας σκατά όπως πραγματικά, ξέρετε, η Gigi Allen έκανε κυριολεκτικά σκατά. Ναι, ξέρεις, δεν λέω ότι το έκανε, ναι, δεν αφαιρώ τίποτα από τον Iggy Pop επειδή είναι η πρωτοπόρος τεράστια επιρροή. Αγαπώ τον τύπο, απλά λέω ότι είναι απλά αστείο που υπάρχει μια άρνηση στη βιομηχανία να αναγνωρίσει τη θέση μου και

Ομιλητής 21:06
Και είναι αστείο γιατί είναι απίστευτα κραυγαλέο. Καταλαβαίνεις τι εννοώ; Ο Άλις Κούπερ είπε κάποτε, τι άλλο θα κάνεις; Να σου κόψω το χέρι; Δεν υπάρχει τίποτα άλλο να γίνει στη μουσική. Και απλώς αγνοεί αυτό που έχω κάνει γιατί μπορώ να επισημάνω πέντε, έξι, επτά πράγματα που δεν συνέβησαν ποτέ στη σκηνή μέχρι εμένα.

Ομιλητής 21:27
Ναι, λοιπόν, το κάνεις, φίλε. Γαμώτο, και, ξέρεις, νομίζω ότι είναι φοβερό, φίλε. Και, ναι, αυτή η σκηνή σε αυτό το βίντεο όπου αλείφεις γαμημένα χύσια και σκατά στο Κοράνι, γαμώτο...

Ομιλητής 21:41
Αυτό ήταν ξεκαρδιστικό, φίλε. Γελούσα όταν έβλεπα. Έλεγα, τι στο διάολο, φίλε; Αυτός ο τύπος είναι τρελός, φίλε. Το λατρεύω. Το λατρεύω. Ναι. Ναι, θέλω να πω, οι άνθρωποι εξακολουθούν να πιστεύουν ότι θα πεθάνω από αυτό το βίντεο, και ίσως να πεθάνω. Θέλω να πω, ποιος ξέρει; Γάμα τη θρησκεία, φίλε. Όλες οι θρησκείες, φίλε. Γαμώ όλα αυτά τα σκατά, φίλε. Είναι όλα μαλακίες, φίλε. Είναι όλα...

Ομιλητής 21:59
Και αυτό μπορεί να είναι αλήθεια, αλλά κανείς δεν θα απορρίψει ποτέ δημόσια την ισλαμική θρησκεία με τον ίδιο τρόπο που είχα κάνει εγώ, εκτός από έναν άλλο τύπο που το έκανε με ελαφρώς λιγότερο προσβλητικό τρόπο. Δολοφονήθηκε. Ναι. Λοιπόν, πήγαινέ μας πίσω, φίλε, στην αρχή. Θέλω να ξέρω, θα σε ρωτούσα, πώς πήγες από τη βιομηχανία πορνό στη μουσική; Αλλά πριν από αυτό, πώς μπήκατε στη γαμημένη βιομηχανία πορνό; Όπως, πώς συνέβη αυτό;

Ομιλητής 22:29
Λοιπόν, θέλω να πω, μιλάω γι' αυτό στο βιβλίο μου. Είναι πραγματικά πολύ απλό. Ο πατέρας μου ήταν παραγωγός, δεν ήταν σκηνοθέτης. Ήταν παραγωγός και διανομέας. Και απλά έτσι μπήκα σε αυτό. Ξέρεις, μια μέρα τον ρώτησα, ξέρεις, μπορείς να με συνδέσεις με κάποιον για να μάθω πώς να σκηνοθετώ ταινίες πορνό; Και τηλεφώνησε έκανε μερικές κλήσεις. Και το επόμενο πράγμα που ξέρετε, ήμουν στα γυρίσματα μαθαίνοντας από άλλους σκηνοθέτες της επιχείρησης.

Ομιλητής 22:53
Οπότε, θέλω να πω, ήταν σούπερ νεποτισμός, ξέρετε, αρχικά για να μπω στην ταινία. Και, ξέρετε, ποτέ δεν απέφυγα ή προσπάθησα να το αρνηθώ όπως τόσοι άλλοι άνθρωποι στο Χόλιγουντ.

Ομιλητής 23:04
Αλλά δεν ήταν νεποτισμός στο γεγονός ότι ο πατέρας μου ήταν σκηνοθέτης. Καταλαβαίνεις τι εννοώ; Δεν ήταν σαν να μπήκα στη δουλειά και να έγινα παραγωγός-διανομέας και στην πραγματικότητα απλώς ανέλαβα ό,τι έκανε. Απλώς έκανα κάτι διαφορετικό μέσα στην επιχείρηση στην οποία ήταν ήδη. Αλλά έκανε απολύτως την κλήση και με έβαλε στα γυρίσματα, κάτι που ξεκίνησε την καριέρα μου. Και κάπως έτσι ξεκίνησαν όλα.

Ομιλητής 23:25
Τώρα, ασχοληθήκατε με τη μουσική; Όπως, όπως, ήθελες να κάνεις μουσική πριν από αυτό; Ήταν πάντα κάτι που ήταν στο μυαλό σας ή; Ναι, ήμουν πρώτα μουσικός. Έπαιζα συναυλίες από τα 13 μου χρόνια. Εγώ, ξέρετε, πήγα στο G.I.T. πριν γίνω σκηνοθέτης πορνό. Έχω πτυχίο από το G.I.T. για κιθάρα. Οπότε ήμουν πολύ μουσικός. Εγώ, ξέρεις, έπαιζα σε κλαμπ, φίλε, όταν ήμουν 17 στο Hollywood Strip.

Ομιλητής 23:51
Κυριολεκτικά την ίδια στιγμή που ο Korn ήταν στο δρόμο και έπαιζε σε κλαμπ. Ήμασταν όλοι στη σκηνή ταυτόχρονα. Εγώ, ο Korn, ο Weezer, ο Incubus. Ήξερα όλους αυτούς τους τύπους. Ναι, φίλε. Γαμημένα 90s, φίλε. Θυμάμαι. Ναι, σαν να ήμουν κυριολεκτικά στο στριπ στα 92 μου, ξέρεις, παίζοντας στα ίδια κλαμπ με όλα αυτά τα άλλα παιδιά.

Ομιλητής 24:14
Οπότε σε ποια στιγμή σου έκανε κλικ που μόλις αποφάσισες ότι ήθελες να πας από αυτό στο πλήρες γαμήσι στη μουσική βιομηχανία; Πώς από το πορνό στη μουσική βιομηχανία; Ναι, ναι. Όπως εκεί που ξεκίνησε το γαμημένο το Society One. Όπως πώς...

Ομιλητής 24:32
Πώς ήταν αυτό; Λοιπόν, επειδή πάντα ήθελα να κάνω μουσική, αλλά όταν μπήκα στη βιομηχανία πορνό, περίμενα περίπου ένα χρόνο και μετά επέστρεψα στη μουσική. Και τότε ήταν που συνδύασα και έφτιαξα όλο αυτό το πορνό σε ροκ. Α ναι. Ναι, γιατί απλώς, ξέρετε, πάντα ήθελα να επιστρέψω σε αυτό. Απλώς δεν ήξερα τη λεωφόρο πίσω. Γιατί αρχικά, φίλε, πάλι, ένα σημείο που αναφέρω στην ταινία μου, ξέρεις, ήμουν στη σκηνή με όλα αυτά τα άλλα συγκροτήματα, αλλά όλα υπέγραψαν.

Ομιλητής 25:01
Και δεν το έκανα. Ήμουν ο μόνος από όλους. Και αυτό που πραγματικά με γάμησε, είτε το πιστεύετε είτε όχι, ήταν όταν υπέγραψαν οι Korn. Γιατί πραγματικά έκαναν πολλά από αυτά που ήθελα να κάνω. Το έκαναν πολύ καλύτερα. Ο ήχος μου δεν αναπτύχθηκε τόσο πολύ. Αυτοί οι τύποι είναι λίγο μεγαλύτεροι από εμένα. Και όταν υπέγραψαν, ένιωσα πραγματικά, ω, φίλε, ξέρεις, σαν, αυτό είναι κρίμα. Και τότε ήταν που μπήκα στη βιομηχανία ενηλίκων. Και μετά σκέφτηκα, εντάξει, καλά...

Ομιλητής 25:27
Δεν πρόκειται να με αγνοήσουν ποτέ ξανά. Δεν πρόκειται να με αγνοήσουν όπως ήμουν όταν υπέγραψαν όλοι αυτοί οι τύποι που ήξερα φρικτά. Ξέρεις, ήμουν στο φρικτό σχολείο στο Big Bend με τον Rivers από τους Weezer. Συνήθιζα να κοιτάζω τον τύπο κάθε μέρα. Ήμουν στην τάξη την ημέρα που μπήκε και μου είπε ότι υπέγραψε. Ξέρετε, πραγματική ιστορία, ξέρετε.

Ομιλητής 25:44
Και έτσι όταν ήμουν στο πορνό, έλεγα, εντάξει, ξέρετε, απλά θα συνδυάσω αυτό το πορνό και το ροκ υλικό και δεν πρόκειται να με αγνοήσουν ποτέ ξανά, κάτι που είναι αστείο γιατί δεν ήμουν για λίγο. Και τώρα επέστρεψα στο να με αγνοούν γιατί τώρα είμαι πολύ ακραίος. Σε ένα σημείο της ταινίας, το ανέφερες αυτό.

Ομιλητής 26:04
ε, αυτό το να είσαι σε μια μπάντα που είχες στην πραγματικότητα, όπως τα πάρτι και τα πράγματα στα παρασκήνια ήταν στην πραγματικότητα πιο άγρια, υπήρχαν περισσότερα κορίτσια και τα πάντα από ό,τι όταν ήσουν στη βιομηχανία πορνό, μπορείς να το αγγίξεις αυτό

Ομιλητής 26:18
Λοιπόν, όχι, τα παρασκήνια και τα πάρτι της βιομηχανίας πορνό ήταν τα πιο έντονα. Το υλικό της μπάντας ήταν πολύ έντονο, αλλά όχι τόσο έντονο. Το πορνό πάντα απέκλειε περισσότερο όλη την ακολασία, αλλά τα πράγματα του συγκροτήματος δεν έμειναν πολύ πίσω. Και νομίζω ότι πολλά από αυτά ήταν επειδή η φήμη μου πιθανότατα με ακολούθησε στη μουσική.

Ομιλητής 26:41
Και μετά, ξέρεις, όταν μπήκαμε εκεί, ξέρεις, για οποιονδήποτε λόγο, είχαμε πολύ περισσότερα κορίτσια groupies από ό,τι σαν την τυπική metal μπάντα σας για οποιονδήποτε λόγο. Δεν το καταλάβαινα απαραίτητα, αλλά ναι, ήταν πραγματικά απολύτως, ξέρετε, τρελό. Θέλω να πω, ήταν, ήταν απλώς, ήταν μια αρκετά άγρια εποχή. Ήσασταν σαν μαγνήτες για αυτό, φίλε. Ναι, ήταν, πραγματικά ήταν, φίλε. Θέλω να πω, ήταν στο σημείο όπου,

Ομιλητής 27:09
Ξέρεις, μερικές νύχτες υπήρχαν πάρα πολλά κορίτσια. Όπως, δεν μπορούσαμε καν να τα χειριστούμε όλα. Υπήρχε ένα βράδυ που θυμάμαι συγκεκριμένα ότι είχαμε 14 κορίτσια στο δωμάτιο του ξενοδοχείου μας, στο δωμάτιο του ξενοδοχείου του συγκροτήματος. Και δεν ξέραμε τι να κάνουμε γιατί ήμασταν μόνο τέσσερις. Και αυτό που κατέληγε να συμβαίνει στις περιοδείες ήταν ότι άλλα συγκροτήματα που ήταν σε περιοδεία έρχονταν στα δωμάτια του ξενοδοχείου μας και

Ομιλητής 27:34
Μετά το σόου γιατί είχαμε πλεόνασμα γυναικών και θέλαμε να τις ζευγαρώσουμε με τα κορίτσια που δεν θέλαμε γιατί πάντα κατέληγαν στο δωμάτιό μας και έγινε τόσο γελοίο σε σημείο που ήταν κυριολεκτικά έξι επτά οκτώ εννέα δέκα έντεκα δώδεκα δεκατρία δεκατέσσερα κορίτσια σε ένα δωμάτιο κάθε φορά, καταλαβαίνετε τι εννοώ και δεν με νοιάζει πόσο μεγάλος επιβήτορας νομίζεις ότι είσαι, αλλά όταν είσαι στο δρόμο, ξέρεις, ίσως θα μπορούσες να αντέξεις τρεις τη νύχτα, αλλά δεν χειρίζεσαι τίποτα περισσότερο από αυτό

Ομιλητής 27:59
Ναι. Λοιπόν, μιλήσατε για, τι κάνατε; Είχες τη σειρά με τις τσούλες στα παρασκήνια ή κάτι που έκανες;

Ομιλητής 28:09
Αυτό ήταν πίσω στις μέρες του Porn to Rock, το αρχικό άλμπουμ, το άλμπουμ Slacker Jesus. Ξέρεις, και τότε ήταν που εμείς, τότε ήταν που αποφάσισα να βάλω ροκ σταρ σε ταινίες πορνό και να πω ιστορίες groupie και τέτοια πράγματα. Και ναι, ήταν τεράστιο, φίλε. Αυτό ήταν που κατέληξε να με βάλει σε όλα τα περιοδικά εκείνη την εποχή και στο VH1 και τέτοια. Αλλά ναι, είχες τους πάντες σε αυτά τα πράγματα, φίλε. Ο Jonathan Davis για τους Durst, Orgy και

Ομιλητής 28:34
Η Lynn από τη Lynn κατευθείαν από τη μύξα. Ε, άσε με από το κεφάλι του κινητήρα. Χμ, ναι, ένα σωρό άνθρωποι, φίλε. Ήταν, ε, ήταν αρκετά άγριο. Ξέρεις, αυτό είναι, αυτό, αυτό είναι που κατέληξε να καταστρέψει τη σχέση με τον Lenny, ξέρεις, εκείνη την εποχή, επειδή τους έβαλα σε μια ταινία και κάναμε ένα πάρτι κυκλοφορίας για αυτό. Και, χμ, η μπάντα μου έκανε sound check πριν υποτίθεται ότι θα ανέβαινε και νόμιζε ότι κάναμε sound check για πολύ καιρό.

Ομιλητής 28:58
Και του έδωσα ένα μπουκάλι Τζακ και του έστειλα μια πορνοστάρ στο τραπέζι του, αλλά δεν ήταν αρκετά καλό. Απλώς αρνήθηκε να παίξει εκείνο το βράδυ. Και υποτίθεται ότι θα έπαιζε το πάρτι κυκλοφορίας για το Backstage Sluts 1. Πω πω. Ωστόσο, δεν με συμπάθησε ποτέ ξανά μετά από αυτό. Αυτό προκάλεσε ένα ρήγμα μεταξύ μας που δεν αποκαταστάθηκε ποτέ. Παραλίγο να προσπαθήσω να το φτιάξω μια φορά στο Ουράνιο Τόξο, αλλά με κοίταξε και μου έριξε ένα πολύ βρώμικο βλέμμα, σαν χλευασμό. Και έλεγα, ξέρεις τι;

Ομιλητής 29:24
Δεν πρόκειται καν να το προσεγγίσω γιατί δεν υπάρχει νίκη ό,τι κι αν συμβεί. Ξέρεις τι λέω; Ναι, αναστάτωσες μερικά φτερά, υποθέτω, φίλε.

Ομιλητής 29:34
Φίλε, ξέρεις, ανακάτεψα φτερά μαζί του. Την πρώτη φορά που συνάντησα τον Ozzy, τη μόνη φορά που γνώρισα τον Ozzy, ήταν εντελώς αηδιασμένος μαζί μου. Δεν ήθελα καν να είμαι στο ίδιο δωμάτιο με εμένα. Αλήθεια? Ω, ναι, φίλε. Όπως, αυτό είναι το πιο δύσκολο να το βγάλεις από όλα αυτά, για να είμαι απόλυτα ειλικρινής μαζί σου. Γιατί, ξέρετε, εντάξει, δεν το συνειδητοποιούν πολλοί άνθρωποι, αλλά...

Ομιλητής 29:54
Το πρώτο πράγμα που έκαναν ποτέ οι Society One ήταν μια διασκευή των Black Sabbath για ένα άλμπουμ αφιέρωμα στους Black Sabbath σε μια πραγματική δισκογραφική εταιρεία. Αυτή ήταν η πρώτη φορά που κάναμε κάτι νόμιμο. Αυτό ήταν πριν από τον Slacker Jesus. Αυτό έγινε το 1998. Το πρώτο τραγούδι που άκουσε ποτέ κανείς για εμάς ήταν ένα τραγούδι των Black Sabbath, το Who Are You, από ένα tribute album των Black Sabbath, σωστά; Οπότε ήμουν τεράστιος θαυμαστής, ξέρετε, τεράστιος, τεράστιος θαυμαστής. Οπότε αρχίζω να εκρήγνυμαι και να τα καταφέρνω.

Ομιλητής 30:21
Και ήμουν έξω ένα βράδυ βλέποντας το Soul Fly στη μέση του Χόλιγουντ, ίσως το 97, το 98, ίσως το 98, νομίζω το 98 ή το 99. Και είμαι πάνω σε αυτό το VIP δωμάτιο και υπάρχουν μερικά άλλα άτομα εκεί πάνω. Ο δημοσιογράφος μου είναι εκεί πάνω. Με ανέβασε εκεί και μπήκε ένας τεράστιος φύλακας και απλώς καθάρισε όλο το δωμάτιο. Αλλά άφησε εμένα και τον φρουρό μου να μείνουμε.

Ομιλητής 30:42
Και ποτέ δεν ξέρω αν το έκανε επειδή ήταν το Star Trek ή αν νόμιζε ότι θα τον έπαιρνα στον αέρα ή όποιος κι αν ήταν ο λόγος. Αλλά το άφησε να μείνει. Οπότε λέω, τι στο διάολο συμβαίνει; Οτιδήποτε. Παρακολουθώ την παράσταση. Πραγματικά υπέροχο σετ. Και τότε ξαφνικά μπαίνει ο Ozzy Osbourne.

Ομιλητής 30:57
Καταλαβαίνεις τι εννοώ; Και λέω, γαμώτο. Και σκέφτομαι στο μυαλό μου, εδώ είναι. Επιτέλους θα μπορέσω να μιλήσω με τον Ozzy Osbourne γιατί εκείνη τη στιγμή επιτέλους συναντώ όλους αυτούς τους αστέρες, ξέρεις, συναντώ τον Marilyn Manson, τον Billy Corgan, οτιδήποτε, ξέρεις, τον Dylan Selmo, τον Dimebag Garo, οτιδήποτε. Αλλά αυτός είναι ο Ozzy Osbourne. Μπαίνει μέσα.

Ομιλητής 31:15
Φοράει αυτά τα μωβ γυαλιά ηλίου. Γέρνει το κεφάλι του προς τα κάτω, γέρνει τα γυαλιά ηλίου του προς τα κάτω. Με βλέπει. Κλειδώνουμε τα μάτια. Στεκόμαστε ίσως δύο μέτρα μακριά ο ένας από τον άλλο. Και είμαι στο μυαλό μου έτοιμος να πω, ξέρετε, προσπαθώ να σκεφτώ τι στο διάολο θα πω, ξέρετε. Μου ρίχνει το πιο αηδιασμένο βλέμμα, δεν μου λέει λέξη, ξαναβάζει τα γυαλιά του, γυρίζει και βγαίνει έξω.

Ομιλητής 31:40
βγαίνει από την περιοχή VIP και ήμουν σαν τι στο διάολο μόλις συνέβη; Ο δημοσιογράφος μου τρέχει έξω από το δωμάτιο

Ομιλητής 31:49
Βλέπει τη Σάρον να τρέχει κατευθείαν στη Σάρον και τους βλέπω σαν από την άλλη άκρη του δωματίου να μιλάνε, είναι σαν να ζητάει συγγνώμη για οτιδήποτε και μετά με πλησίασε μετά και είναι εντάξει, το εξομαλύνω, είναι όλα καλά, είναι όλα καλά, αλλά ποτέ δεν μου είπε τι στο διάολο μίλησαν ή τι στο διάολο συνέβη και πάντα πίστευα ότι θα τον ξαναέβλεπα σε κάποια Σημείο για να μου αρέσει να το καταλάβω, αλλά δεν το έκανα ποτέ και τη μία φορά που δούλεψα με τον Zach Wild μετά από αυτό

Ομιλητής 32:14
Δεν ήθελα, όπως, να ενοχλήσω πραγματικά τον Ζακ γιατί ήταν η πρώτη φορά που τον συναντούσα. Και ήταν καλός, οπότε ήταν κάπως... Και τον σκηνοθετούσα σε μια διαφήμιση για κάτι που έκανε. Αλλά, ναι, δεν κατάφερα ποτέ να μάθω ποια ήταν η συμφωνία, αλλά αυτή είναι η ατυχής ιστορία μου με τον Ozzy Osbourne. Και ξέρω ότι πολλοί άνθρωποι θα πουν τις καλές τους ιστορίες για τον Ozzy Osbourne, και ήταν παντού επειδή μόλις πέθανε, αλλά δεν μπορώ να πω ψέματα. Όπως, έχω ένα ατυχές. Καταλαβαίνεις τι εννοώ; Και αυτό είναι όλο. Αυτό έγινε. Ναι, αναρωτιέμαι τι έγινε, φίλε. Όπως...

Ομιλητής 32:42
Αναρωτιέμαι, γαμώτο. Θέλω να πω, δεν θα ήξερα, ξέρεις, πώς το παίρνεις αυτό, φίλε; Νομίζω ότι μάλλον αυτό που συνέβη ήταν ότι πολλά πράγματα που συνέβησαν τότε, όταν ήμουν κυρίως ο τύπος του πορνό, πριν γίνω επίσης ο τύπος της ανάρτησης, ή ο σκηνοθέτης βίντεο, ή ο σκηνοθέτης της ταινίας, ή ο φωτογράφος, ήμουν απλώς ο τύπος του πορνό. Και ήμουν τόσο,

Ομιλητής 33:08
έτσι σε όλο το MTV και το VH1. Κυριολεκτικά, για ένα χρόνο, μπορούσες να πηγαινοέρχεσαι μεταξύ των δύο καναλιών και να με βλέπεις εκεί. Με αναγνώριζαν παντού. Υποθέτω ότι πρέπει να έχει δει ένα από τα σόου με εμένα σε αυτό.

Ομιλητής 33:21
Και απλώς αηδίασα και δεν θέλω να ανοίξω αυτό το κουτί με τα σκουλήκια και να σχετιστώ μαζί μου. Γιατί αυτό ήταν το βλέμμα που μου έριξε. Δεν ήταν απόλυση. Ήταν ένα αηδιασμένο βλέμμα. Όπως, με αναγνώρισε και αηδίασε. Οπότε υποθέτω ότι ήταν απλώς, ειλικρινά, σαν έλλειψη σεβασμού. Όπως, απλά δεν το έκανε. Μάλλον έλεγε, γάμα αυτόν τον τύπο και γιατί στο διάολο δεν είναι VIP μου; Γιατί δεν αθωώθηκε όπως όλοι οι άλλοι; Ναι.

Ομιλητής 33:46
Και είναι χάλια, φίλε, γιατί, ξέρεις, πρέπει να δω σαν τον Youngblood, ξέρεις, να γίνεται αποδεκτός και να έχει αυτή τη φιλία με τον Ozzy. Και ήμουν ο Youngblood κάποια στιγμή, ξέρεις, εννοώ, δεν ήμουν ποτέ έτσι. Ήρθε από το Disney Channel, ξέρετε, ας είμαστε ειλικρινείς. Αλλά το θέμα μου είναι σαν ένας ανερχόμενος καλλιτέχνης που ήταν νέος. Ήμουν εκείνο το νεαρό παιδί σε εκείνο το VIP σαλόνι.

Ομιλητής 34:10
Καταλαβαίνεις τι εννοώ; Σαν να έβλεπε τον Ozzy, και αντί να ακολουθήσει τη διαδρομή όπου του άρεσε ο Youngblood και τον σεβόταν πολύ και ήταν στην αποχαιρετιστήρια εκπομπή του, πήγε στην εντελώς αντίθετη κατεύθυνση 180. Καταλαβαίνεις τι εννοώ; Και αυτός είναι πραγματικά ο τρόπος που ένιωθα σε όλη μου την καριέρα. Απλώς...

Ομιλητής 34:26
Ποτέ δεν έτυχε σεβασμού ή ποτέ δεν συμπεριλήφθηκε πραγματικά σε κανένα από αυτά τα πράγματα. Οπότε, ναι, φίλε, είναι δύσκολο να το καταπιείς. Αλλά, ξέρετε, τι θα κάνετε; Ξέρεις, είναι σαν να είσαι κάποιος σαν εμένα, ξέρεις, που πραγματικά ξεπερνά τα όρια και είναι πραγματικά ο αληθινός αντίπαλος, πρέπει να αποδεχτείς αυτές τις στιγμές. Λοιπόν, πες μας για αυτό το νέο επερχόμενο ντοκιμαντέρ για τον Wayne Static, φίλε.

Ομιλητής 34:51
Αυτό προκάλεσε μεγάλη αναταραχή. Είμαι σίγουρος ότι είδατε, προφανώς, όλα όσα συνέβησαν με την ανακοίνωσή του. Α ναι. Ξέρεις, φίλε, είναι κάτι που έπρεπε να είχε γίνει το 2014. Ήξερα τον Γουέιν. Ήξερα τον Τάρο. Ήξερα τον Γουέιν για 15, 16 χρόνια. Έκανα το promo του, το promo του Pig Hammer, το βίντεο του Assassin's the Youth. Σκηνοθέτησα το τελευταίο του βίντεο που έκανε ποτέ με το DNC που ονομάζεται Noise Revolution.

Ομιλητής 35:21
Ξέρεις, ήξερα τη γυναίκα του πριν από εκείνον. Ήμουν σκηνοθέτης για την Tara όταν ήταν στη βιομηχανία ταινιών ενηλίκων όταν γνωρίστηκαν. Όπως, ήξερα αυτούς τους δύο απίστευτα προσωπικά. Είχα μια πολύ μοναδική εμπειρία λόγω των επτά ετών που ήταν μαζί, υπήρχαν πολλοί άνθρωποι που μπαινόβγαιναν σε αυτό το στρατόπεδο, τουλάχιστον. Αλλά ήμουν ο μόνος που ήμουν εκεί από την αρχή μέχρι το τέλος. Στην πραγματικότητα ήταν εκεί ακόμη και πριν ο Γουέιν γνωρίσει την Τάρα. Ήμουν μαζί της, και μετά προφανώς αφού πέθανε,

Ομιλητής 35:50
Έτσι, αυτό που τελικά συνέβη ήταν, ξέρετε, ανάμεσα σε όλη τη δουλειά που κάναμε, αφού κάναμε το βίντεο των DMC, ο Wayne μου έστειλε email και μου είπε, γεια, έχω ένα έργο για μένα, εσένα και την Tara, και πρέπει να σου μιλήσω γι' αυτό. Και βασικά αυτό που ήταν ήταν σαν ένα ριάλιτι τύπου ντοκιμαντέρ που ήθελε να φτιάξει.

Ομιλητής 36:08
Και το συζητήσαμε και το δουλέψαμε για περίπου ένα μήνα. Αλλά πραγματικά δεν μπορούσαμε να πετύχουμε τίποτα από άποψη ενδιαφέροντος και εξωτερικής χρηματοδότησης. Και δεν είχε τη χρηματοδότηση εκείνη την εποχή για να το κάνει. Και ειλικρινά, ήμουν ένας νέος νέος διευθυντής και δεν είχα τη χρηματοδότηση για να το κάνω. Θα μπορούσα να είχα κάνει μια εβδομάδα, αλλά δεν μπορούσα να κάνω ένα μήνα. Καταλαβαίνεις τι εννοώ; Κάτι που νομίζω ότι ήθελαν να κάνουν. Ήταν σαν τρεις εβδομάδες για ένα μήνα στην έρημο. Δεν ήταν καν στο Λος Άντζελες. Ήταν στο έρημο σπίτι τους.

Ομιλητής 36:34
Αποφασίσαμε λοιπόν να βάλουμε το έργο σε αναμονή και μετά...

Ομιλητής 36:40
Απλώς δεν επιστρέψαμε ποτέ σε αυτό γιατί η επόμενη φορά που τους είδα αφού τους μίλησα για το έργο ήταν στην τελευταία συναυλία που έπαιξε ποτέ στο Glass House. Ήμουν εκεί με το συγκρότημά μου. Υποτίθεται ότι θα έκανα πραγματικά αυτή την περιοδεία δύο εβδομάδων, αλλά είχα υποχρεώσεις για μουσικά βίντεο. Και μετά πέθανε περίπου δύο μήνες αργότερα. Οπότε δεν μπορέσαμε ποτέ να επιστρέψουμε σε αυτό. Έτσι, αρχικά, απλώς κάθισα σε αυτό, κάθισα στη μουσική που κάναμε μαζί, κάθισα σε όλα τα γυρίσματα που είχαμε και...

Ομιλητής 37:08
Ξέρετε, απλά δεν ήταν πραγματικά η κατάλληλη στιγμή για να το κάνετε ακόμα. Νομίζω ότι αυτό που παραγκώνισε λίγο αυτό το έργο ήταν το γεγονός ότι η Tara πέθανε. Και αυτό προφανώς με έβαλε σε ένα πραγματικά περίεργο headspace για το όλο θέμα. Και μετά, ξέρεις, η μπάντα ξανασυναντήθηκε στο Static X χωρίς τον Wayne. Και, ξέρετε, όταν συνέβη αυτό, ξέρετε, ήξερα αυτούς τους τύπους και ήθελα, ξέρετε, να τους δώσω τον χώρο τους να κάνουν το δικό τους και να δουλέψουν το δικό τους και να μην πατήσουν πραγματικά στα δάχτυλα των ποδιών τους.

Ομιλητής 37:38
Και αυτή είναι η ειλικρινής αλήθεια για αυτό. Ήταν δικό τους θέμα.

Ομιλητής 37:43
Έδωσα ένα υλικό, ιδιωτικό υλικό που είχα από τον Wayne για τα μουσικά τους βίντεο στα οποία τραγούδησε ο Wayne. Έτσι, υποστήριζα αυτό που έκαναν για να κρατήσουν τη μουσική, τη μουσική του Wayne ζωντανή και την ακυκλοφόρητη μουσική του για να τη βγάλουν εκεί έξω. Ξέρεις, αλλά τώρα αυτή η μπάντα έχει αλλάξει ελαφρώς. Έχουν κάνει δύο δίσκους με τον Wayne. Μετά έχουν σαν τον τύπο ρομπότ που τραγουδάει τώρα και είναι προφανώς διαφορετικό από αυτό που ήταν. Και νιώθω ότι έχει περάσει αρκετός χρόνος τώρα που μπορώ να κάνω ξανά την ταινία μου.

Ομιλητής 38:08
Και να μην πατήσω πραγματικά στα δάχτυλα των ποδιών τους, ξέρεις, και έτσι σκέφτηκα, εντάξει, ξέρεις τι, ήρθε η ώρα να εκπληρώσω την επιθυμία που ήθελαν ο Γουέιν και η Τάρα και θα το κάνω. Και ναι, δυστυχώς, ξέρετε, πολύ μίσος κατέβηκε με την ανακοίνωση. Ναι, αλλά hey, αλλά έγινε είδηση, φίλε. Οπότε το έβγαλε εκεί έξω, φίλε.

Ομιλητής 38:28
Ναι, ξέρετε, και ελπίζω να συνεχίσει να γίνεται είδηση, ξέρετε, το επόμενο βήμα θα είναι η καμπάνια Indiegogo. Ναι, φίλε. Υπάρχει επίσης κάποια ακυκλοφόρητη μουσική για την οποία μιλάτε και που συνθέτετε και τον έχετε, εσείς, πάνω στην οποία δουλεύατε. Μπορείτε να μας πείτε γι' αυτό;

Ομιλητής 38:47
Ναι. Και πάλι, δεν είναι τόσο ωραίο όσο νομίζει ο κόσμος. Αλλά συνέβη. Έτσι, το 2008, πολλά, πολλά χρόνια πριν πεθάνει, ξέρετε, η γυναίκα του ήταν στη βιομηχανία πορνό και κάναμε μια σειρά που λεγόταν Radium. Και είπα στον Wayne, λέω, ξέρεις, προσπαθούμε να την πιέσουμε σαν νέα παρουσιάστρια για ένα νέο metal show.

Ομιλητής 39:11
Ξέρεις, παίρνουμε συνεντεύξεις από όλες αυτές τις μπάντες και τέτοια. Ξέρεις, τι θα γινόταν αν, ξέρεις, έκανες κάποια μουσική που πραγματικά θα το βάλει στην κορυφή;

Ομιλητής 39:17
Και ο Γουέιν είπε, ναι, ξέρετε, ας το κάνουμε, ξέρετε. Και δυστυχώς, ξέρετε, έτσι αρχίσαμε να δουλεύουμε πάνω στη μουσική. Έχω μερικές φωτογραφίες από τότε που ήμασταν στο σπίτι του στο Μπέρμπανκ και μερικά αποσπάσματα ταινιών, αλλά όχι πολλά. Και ο λόγος είναι ότι όταν δουλεύαμε πάνω σε αυτό, ξέρεις, η Warner Brothers παρενέβη και είπε, πρέπει να βγεις από το γαμημένο μυαλό σου. Δεν πρόκειται να παίξετε σε αυτή την ταινία επειδή είναι μια ταινία με βαθμολογία Χ, ξέρετε, τριπλή ταινία Χ.

Ομιλητής 39:41
Έτσι το στρίμωξαν πολύ γρήγορα. Και ο Γουέιν είπε, ω, φίλε, το στρίμωξαν. Αλλά, ξέρετε, θα είμαι ακόμα στην ταινία και θα πω ότι έκανα τη μουσική. Αλλά πρέπει να με σκιαγραφήσεις έτσι ώστε να μπορείς να ακούσεις τη φωνή μου και να δεις τα μαλλιά μου, αλλά δεν μπορείς να δεις το πρόσωπό μου. Και είπα, ναι, φίλε, οτιδήποτε. Και μετά μου έστειλε όλη τη μουσική και απλά λέει, κοίτα, φίλε, σαν να το τελειώσεις.

Ομιλητής 40:02
Καταλαβαίνεις τι εννοώ; Έτσι, απλώς έριξα κάτι μαζί για μικρά κομμάτια για την ταινία. Και του το έστειλα πίσω και έχω ακόμα ένα email που μου έστειλε λέγοντας, ναι, αυτό είναι πολύ ωραίο. Μου αρέσει αυτό που έκανες με αυτό. Αλλά μετά μπήκε σε ένα κουτί.

Ομιλητής 40:14
Εντάξει? Γιατί απλά νομίζαμε ότι ήταν χαζομάρα. Βασικά ήταν μουσική που φτιάχναμε για την ταινία της. Καταλαβαίνεις τι εννοώ; Για αυτή την ταινία πορνό. Και ακουγόταν σαν μουσική του Wayne Static, αλλά, ξέρεις, αλλά το πρόβλημα ήταν γιατί δεν έκανα ποτέ τίποτα με αυτό είναι επειδή ήταν ακριβώς όπως στα CD και τη στερεοφωνική μορφή. Και μέχρι τα τελευταία δύο χρόνια, δεν μπορούσες ποτέ να χωρίσεις μουσική που ήταν ήδη μιξαρισμένη.

Ομιλητής 40:41
Αλλά τώρα μπορείς να πάρεις κομμάτια από, ξέρεις, τελειωμένη μουσική. Έτσι τώρα μπορώ να πάρω όλη αυτή τη μουσική που κάναμε και μπορώ να τη βάλω, ξέρεις, στον υπολογιστή και μπορώ πραγματικά να τη χωρίσω, να τη χωρίσω. Και τώρα ελπίζω να μπορέσω να τελειώσω ένα ή δύο ή ίσως τρία κομμάτια και

Ομιλητής 40:58
Ότι δουλεύουμε μαζί και το συμπεριλαμβάνουμε σε κάποια μορφή στην ταινία, είτε πρόκειται για μουσική υπόκρουση είτε για ένα ολοκληρωμένο τραγούδι ή κάτι τέτοιο, ξέρετε, όπως μερικά πράγματα. Απλώς βγάζουν τη μουσική εκεί έξω. Οπότε δεν είναι πολλή μουσική. Δεν είναι ότι δεν έχει ολοκληρωθεί με κανένα τρόπο, αλλά είναι απολύτως πραγματική μουσική πάνω στην οποία δουλέψαμε, στην οποία δούλεψε, στην οποία έπαιξε.

Ομιλητής 41:20
ότι είναι σε αυτό θα κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ για να τελειώσω και να μπω εκεί με κάποια φόρμα. Και πάλι, δεν προσπαθώ να το κάνω περισσότερο από ό,τι είναι, αλλά πραγματικά υπάρχει. Είναι αληθινό. Είναι πραγματικά ο Wayne Static.

Ομιλητής 41:36
Φίλε, νομίζω, ξέρεις, η τεχνολογία είναι τρελή, φίλε, φίλε. Μερικές από αυτές τις μαλακίες είναι τόσο τρελές, αλλά αυτό είναι ένα από τα πιο ωραία πράγματα που κυκλοφόρησαν πρόσφατα, νομίζω, κατά τη γνώμη μου, είναι η ικανότητα να μπορείς να πας πίσω και να χωρίσεις τέτοια σκατά και να τα αναμίξεις, να κάνεις ό,τι θέλεις να κάνεις με αυτό, και μπορείς απλά να σου αρέσει, Είναι, αυτό είναι απλά γαμημένο, αυτό είναι καταπληκτικό, φίλε. Όπως, δεν μπορούσαμε να κάνουμε αυτές τις μαλακίες πριν από πολύ καιρό, ξέρεις; Αγαπώ

Ομιλητής 42:05
Θέλω να πω, ξέρω ότι γι' αυτό κάθισα στη μουσική για τόσο καιρό επειδή δεν ήταν χρησιμοποιήσιμη. Δεν ήταν κοινόχρηστο. Ναι. Αλλά τώρα μπορώ πραγματικά να απογειώσω μέρη της φωνής του Wayne και τις κιθάρες του που έπαιζε. Και προφανώς θα αντικαταστήσω τα drums γιατί ό,τι κάναμε ήταν σαν demos, ξέρεις, σαν παλιά drum machines και τέτοια. Ναι, ναι, ναι.

Ομιλητής 42:24
Ναι, λοιπόν, ξέρεις, θα κρατήσω απολύτως τις κιθάρες του Wayne και ό,τι μικρά κομμάτια της φωνής του έχω. Αλλά, ναι, ξέρετε, θα δούμε. Και, πάλι, αν μη τι άλλο, θα το χρησιμοποιήσω απλώς για μουσική υπόκρουση για να είναι, ξέρετε, αυθεντική μουσική υπόκρουση αν μπορώ. Αλλά είμαι σίγουρος ότι μπορώ να πάρω τουλάχιστον ένα τραγούδι, ελπίζω, ίσως δύο. Αλλά αυτό είναι ειλικρινά, αυτό θα είναι το τελευταίο πράγμα στο οποίο θα δουλέψω γιατί, ξέρετε,

Ομιλητής 42:47
Η ταινία, για μένα, υπάρχει πολύ ακυκλοφόρητο υλικό που θα δει ο κόσμος. Και μιλάω επίσης με μερικούς ανθρώπους που ήταν πολύ κοντά στον Γουέιν. Ένας τύπος συγκεκριμένα, δεν θέλω να αναφέρω το όνομά του ακόμα, ήταν πολύ μαζί τους τον τελευταίο χρόνο που ήταν ζωντανοί. Και προσπαθώ να κάνω μια συμφωνία για να πάρω πολλά αποκλειστικά πλάνα που τράβηξε κατά τη διάρκεια εκείνης της χρονιάς που δεν δημοσιοποιήθηκαν ποτέ. Έτσι, ο πρώτος και κύριος στόχος μου είναι να τα αποκτήσω ως...

Ομιλητής 43:11
στην ταινία όσο το δυνατόν περισσότερο. Θέλω πραγματικά να είναι αυτό... Θέλω να παίξουν τον εαυτό τους. Θέλω να κρατήσω τις αναμνήσεις τους και άλλων ανθρώπων που μιλούν γι' αυτούς στο ελάχιστο και να τους κάνω να μιλούν και να εμφανίζονται ως ο εαυτός τους όσο περισσότερο μπορώ, γιατί δεν θέλω κανέναν...

Ομιλητής 43:32
Χμ, κατηγορήστε με ότι έκανα αυτή την ταινία που δεν βασίζεται στην πραγματικότητα ή την αλήθεια. Θέλω να μπορείς να δεις τον Γουέιν και την Τάρα όσο το δυνατόν περισσότερο και να πεις, εντάξει, καλά, δεν μπορώ να το αμφισβητήσω. Ότι αυτοί είναι. Καταλαβαίνεις τι εννοώ; Κόλαση ναι, φίλε. Κόλαση ναι. Λοιπόν, ε, Matt, ένα από τα πράγματα που μου αρέσει να ρωτάω όλους όσους έρχονται στην εκπομπή είναι, ε, κοιτάζοντας πίσω στην καριέρα σου, ποια είναι μερικά από τα πιο τρελά γαμημένα σκατά που έχεις δει ποτέ; Χμ,

Ομιλητής 44:00
Στα παρασκήνια ή στη σκηνή ή οτιδήποτε άλλο, είμαι σίγουρος ότι έχετε ένα γαμημένο βουνό από αυτό, αλλά τι είναι μερικά σκατά που κολλάνε στο μυαλό σας, απλά μερικά πραγματικά γαμημένα άγρια σκατά που ίσως δεν γνωρίζουν όλοι καλά, δεν ξέρω γι' αυτό, αυτό είναι κάτι που δεν γνωρίζουν όλοι, αλλά θα σας πω πώς για μένα οι αναστολές που έκανα στη σκηνή, ε, ήταν προφανώς

Ομιλητής 44:24
τρελό και τρελό, που δεν είχε ξαναγίνει εκείνη την εποχή. Αλλά από τότε, ξέρετε, οι άνθρωποι έχουν κάνει αναστολές, οπότε δεν φαίνεται αναδρομικά τόσο τρελό όσο τότε στο πλαίσιο του πότε συνέβη. Αλλά μπορώ να σας πω το πιο τρελό πράγμα που κάναμε ποτέ στη σκηνή και για το οποίο συζητιέται ακόμα και σήμερα, αυτό ήταν στην ταινία που ο κόσμος ακόμα δεν μπορεί να πιστέψει ότι δεν είχε ξαναγίνει

Ομιλητής 44:46
Μέχρι που το κάναμε και δεν έχει γίνει ποτέ, από τότε που ο κόσμος εξακολουθεί να αηδιάζει περισσότερο είναι όταν συνήθιζα να πετάω τη σαλάτα μου στη σκηνή από τον κιθαρίστα μου. Και αυτό πρέπει να είναι ίσως το πιο αηδιαστικό, άγριο πράγμα που έχει συμβεί ποτέ. Και συνέβη πολλές φορές. Και δεν έχει συμβεί ποτέ με καμία μπάντα από τότε. Ναι, φίλε. Μετράει αυτό; Ναι, αυτό σίγουρα μετράει, φίλε. Πώς στο διάολο συμβαίνουν τέτοιες μαλακίες, φίλε; Όπως, τι...

Ομιλητής 45:16
Μιλήσατε γι' αυτό πριν συμβεί; Ή απλώς εξαπλώθηκε; Δεν ξέρω. Ήμασταν τόσο τρελοί τότε που... Φίλε, είναι τόσο αστείο γιατί ο κιθαρίστας μου, ο Eric Kluber...

Ομιλητής 45:28
Ποιος είναι στο συγκρότημα τώρα, ήμασταν σε πρόβες και ετοιμαζόμασταν για την τελευταία συναυλία που κάναμε, γιατί γυρίζουμε το σίκουελ της ταινίας. Ήταν σαν, ο κιθαρίστας σου ήταν απλά γαμημένος με ναρκωτικά κάθε βράδυ, σαν να είχε ξεφύγει από το γαμημένο μυαλό του; Πώς στο διάολο το έκανε αυτό; Λες, τι στο διάολο; Δεν μπορούσε καν να το πιστέψει. Όλοι κάνουν πάντα την ίδια ερώτηση. Το μόνο που μπορώ να σας πω είναι ότι θυμάμαι ότι κάποια στιγμή θα έκανα φεγγάρι στο πλήθος, σωστά; Έτσι ξεκίνησε. Και

Ομιλητής 45:55
και μετά, σαν, τότε θα άνοιγα τον κώλο μου, ξέρεις, γιατί ο κόσμος έλεγε, ο Tommy Lee συνήθιζε να φεγγαρίζει το πλήθος αφού έπαιζε το drum solo του. Αυτό δεν ήταν κάτι καινούργιο. Μετά, προφανώς, ήταν η Gigi Allen. Όπως, θα ήταν εντελώς γυμνός και σκατά στη σκηνή. Έτσι, θα ήμουν σαν να φεγγαρίζω το πλήθος, και μετά δεν ξέρω τι στο διάολο συνέβη μια μέρα. Δεν ξέρω αν ήταν ιδέα του κιθαρίστα, αν ήταν δική μου ιδέα. Είχε αυτή την πολύ μακριά γλώσσα, χμ,

Ομιλητής 46:23
Δεν ξέρω πώς στο διάολο έγινε, φίλε, αλλά συνέβη. Και αφού συνέβη και οι άνθρωποι άρχισαν να ξερνούν και να χάνουν τα σκατά τους και να ξεσηκώνονται μερικές φορές. Αλήθεια? Όπως, ω, ναι, ναι. Απλώς, δεν ξέρω. Δεν ξέρω πώς, αλλά συνέχισε να προοδεύει.

Ομιλητής 46:44
Και, ξέρεις, αυτό συνέβη τελικά με το συγκρότημα εκείνες τις μέρες. Γιατί αυτές τις μέρες προσπαθούμε να κάνουμε ένα σόου μέχρι τη γραμμή για να δώσουμε στον κόσμο το καλύτερο δυνατό shock rock show που μπορείς να πάρεις. Αλλά αυτές τις μέρες υπάρχουν τόσες πολλές κάμερες που θα καταλήξετε στη φυλακή σε ένα δευτερόλεπτο.

Ομιλητής 46:58
Αλλά τότε, δεν μας ένοιαζε. Οπότε στην πραγματικότητα κάναμε παράνομες μαλακίες. Και αυτό είναι προφανώς παράνομο. Δεν μπορείς να έχεις κάποιον να χώνει τη γλώσσα του στον κώλο σου, ξέρεις, στη σκηνή. Και αυτές ήταν όλες οι ηλικίες τις περισσότερες φορές. Ξέρεις τι λέω; Ναι. Οπότε, δεν ξέρω, φίλε. Ήμασταν απλά έξω από το γαμημένο μυαλό μας. Ξέρεις, ήταν όλα για...

Ομιλητής 47:17
και γνωρίζοντας ποια ήταν η Gigi Allen, αλλά μετά πηγαίνοντας, λοιπόν, δεν πρόκειται να σκάσουμε στη σκηνή. Πρώτον, γιατί αυτό είναι αηδιαστικό. Όχι ότι δεν είναι σαν να τρώει τον κώλο κάποιου, αλλά σαν να το έκανε ήδη. Λοιπόν, ξέρετε, ήταν το ίδιο πράγμα. Ήταν σαν, λοιπόν, πολλοί άνθρωποι να κόπηκαν και ο Μέριλιν Μάνσον το έκανε μόλις πριν από τρία χρόνια. Τι θα κάνουμε; Ω, η αναστολή δεν έχει ξαναγίνει. Καταλαβαίνεις τι εννοώ; Τότε ήταν σαν, ω, η Gigi Allen σκατά στη σκηνή.

Ομιλητής 47:39
Τι θα κάνουμε λοιπόν; Ω, φάε τον κώλο μου στη σκηνή. Ξέρεις τι λέω; Και μετά ήταν σαν, ω, καλά, ο Al Jurgensen έχει μια πολύ ωραία βάση μικροφώνου με κρανία πάνω της. Τι θα πάρεις; Ω, το κατάλαβα. Θα πάρω μια προσαρμοσμένη βάση μικροφώνου με το πουλί μου, αλλά στο μέταλλο, αυτό είναι στη βάση του μικροφώνου. Και θα το ονομάσουμε Dick Mic, και οι γκόμενες θα το ρουφήξουν όταν παίζουμε ζωντανά και θα το αρπάξουν, κάτι που δεν συνέβη ποτέ μέχρι που το έκανα κι εγώ. Και μπορείτε ακόμα να δείτε το μικρόφωνο Dick.

Ομιλητής 48:08
Το βλέπουμε στην ταινία. Το παρουσιάζουμε στην ταινία. Έτσι, αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο συνέβησαν τα πράγματα, ξέρετε, και απλώς προχώρησε. Και εξακολουθούν, σε κάποιο βαθμό, να προοδεύουν με αυτόν τον τρόπο. Και γι' αυτό ακόμα και μετά την ταινία, η οποία δεν συμπεριλήφθηκε στην ταινία γιατί δεν το είχαμε κάνει ποτέ μέχρι το comeback show στο Whisky, όπου είχαμε έναν θαυμαστή να βγει από το πλήθος και να τους δώσει ένα μαχαίρι και να τους αφήσει να με ανοίξουν ενώ τραγουδούσα. Αυτό δεν συνέβη ποτέ μέχρι εμάς.

Ομιλητής 48:32
Οπότε είναι απλώς μια εξέλιξη, ξέρεις, σαν να ψάχνεις πάντα να πας σε αυτό το επόμενο επίπεδο και επίσης να αναγνωρίζεις τα πράγματα που ήρθαν πριν από εμάς και απλά να μην είσαι κλέφτης γιατί, ξέρεις, ας το παραδεχτούμε, σαν να μην μπορείς να ξεγελάσεις κανέναν αυτές τις μέρες και χωρίς να σε καλέσουν γι' αυτό λόγω του Διαδικτύου. Πίσω στα παλιά χρόνια, στα μέσα της δεκαετίας του '90, όταν ο Μέριλιν Μάνσον έκλεβε τους πάντες, ήταν εύκολο γιατί το Διαδίκτυο δεν υπήρχε.

Ομιλητής 48:55
Έτσι, όταν κόπηκε, οι άνθρωποι νόμιζαν ότι είναι ο καλύτερος στον κόσμο. Δεν ήξεραν ότι ο G.G. Allen το έκανε μόλις ένα χρόνο νωρίτερα. Καταλαβαίνεις τι εννοώ; Όταν έλεγε, ξέρεις, ότι ήταν ανόητος στη σκηνή, δεν συνειδητοποίησαν ότι ο G.G. Allen το έκανε ήδη αυτό. Καταλαβαίνεις τι εννοώ; Όταν ήταν στα ξυλοπόδαρα, δεν κατάλαβαν ότι ο τύπος από το Skinny Puppy το έκανε ήδη. Οπότε, ξέρετε, τη γλίτωσε. Αλλά δεν είναι έτσι με εμάς. Ξέρεις, ξέρεις, δεν μπορούμε να κάνουμε πράγματα που έκαναν άλλοι άνθρωποι γιατί αμέσως είναι σαν, ω, είσαι μεγάλος κλέφτης, ξέρεις; Ναι.

Ομιλητής 49:24
Έτσι κι αλλιώς, αυτά είναι μερικά από τα πράγματα που συνέβησαν αυτή τη στιγμή, και αυτά είναι μερικά από τα πράγματα που συνέβησαν τότε. Όσον αφορά τα παρασκήνια, φίλε, θα μπορούσες να φτιάξεις το πιο τρελό σου πράγμα, και μάλλον το κάναμε δέκα φορές. Θα μπορούσα να σου πω σεξουαλικές ιστορίες, αλλά είναι αρκετά γραφικές, φίλε. Γίνεται αρκετά άγριο. Πες μας κάτι, φίλε. Πες μας κάτι τρελό, φίλε. Λοιπόν, θυμάμαι μια φορά που είχαμε μια κοπέλα στα παρασκήνια και

Ομιλητής 49:54
Και ήταν στο δωμάτιο του ξενοδοχείου μετά και είπε, θέλω να σας δείξω κάτι. Και έβγαλε όλα της τα ρούχα. Και αυτό είμαι μόνο εγώ και εκείνη. Και πήγε στο κρεβάτι και πήρε ένα ξυράφι και χάραξε τα αρχικά μου στο στομάχι της. Εντάξει. Και μετά λέει, τώρα θέλω να με γαμήσεις. Και καθώς τη γαμούσα, το αίμα έτρεχε από τα αρχικά μου στο στομάχι της και

Ομιλητής 50:24
Και μετά ήθελε να τελειώσω και να έρθω στις ματωμένες πληγές της. Και μετά αφού συνέβη αυτό, έτριψε όλο το αίμα και το σπέρμα μαζί. Και μετά ήθελε απλώς να την παρακολουθήσω να αυνανίζεται καθώς το έσπρωχνε προς τα κάτω ανάμεσα στα πόδια της και μετά τελείωσε τον εαυτό της με το ματωμένο σπέρμα. Ουάου. Σου φτάνει αυτό, φίλε; Δεν ακούσατε μια τέτοια ιστορία; Αυτό είναι πολύ τρελό, φίλε.

Ομιλητής 50:52
Άκου, φίλε. Ναι. Το συγκρότημά μου, η ζωή μας, τα πάντα, δεν υπήρξε ποτέ πιο ακραία μπάντα. Δεν έχει συμβεί ποτέ. Μπορεί να μην μας δώσουν ποτέ τα εύσημα γι' αυτό. Και ξέρεις κάτι, φίλε; Η ζωή μου σε αυτό το σημείο, ειλικρινά, είναι τόσο διασκεδαστική. Και εξακολουθεί να είναι αρκετά άγριο ακόμα και στα 51 του χρόνια. Ειλικρινά δεν με νοιάζει πια. Ζω στον δικό μου κόσμο σε αυτό το σημείο. Και...

Ομιλητής 51:15
Είναι τόσο αναμφισβήτητο. Και πιστεύω ότι μπορεί να μην συμβεί για άλλα 10 με 15 χρόνια, αλλά κάποιος θα το αναγνωρίσει κάποια στιγμή, και θα γίνουμε γνωστοί ως αυτοί οι τύποι.

Ομιλητής 51:28
Σας ευχαριστούμε λοιπόν που μας βοηθήσατε. Ναι, φίλε. Εντάξει, λοιπόν, τι έρχεται στη συνέχεια για εσάς, φίλε; Τι έχεις που θέλεις να ανακοινώσεις σε αυτούς τους ανθρώπους, φίλε; Έτσι, όσον αφορά το συγκρότημα, κάνουμε τη συνέχεια του Everyone Dies Right Now που ονομάζεται Rise From The Dead. Είναι πολύ διαφορετικό από την πρώτη ταινία. Το μεγάλο παράπονο που πήραμε από την πρώτη ταινία ήταν...

Ομιλητής 51:53
Γεια σου, φίλε, ωραία, υπέροχη ιστορία, απολύτως τρελά σκατά, αλλά δεν υπάρχει μουσική. Και έτσι είπαμε, καλό σημείο. Αγγίξτε. Έτσι, αυτή η επόμενη ταινία που θα κυκλοφορήσουμε έχει συνεντεύξεις. Δείχνει κάποια άγρια πράγματα στα παρασκήνια, αλλά είναι όλα επίκαιρα. Είναι όλα πράγματα που συνέβησαν φέτος το 2025.

Ομιλητής 52:14
Και θα έχει πολλή μουσική μέσα. Πλήρη τραγούδια από εμάς που παίζουμε στο Whisky, στο Viper Room και στο στούντιο. Οπότε είναι κυρίως σαν ένα μουσικό ντοκιμαντέρ, αλλά θα υπάρχουν κάποια πράγματα ανάμεσα στα τραγούδια. Και θα είναι σαν το ανεπίσημο είδος συνέχειας του Everyone Dies.

Ομιλητής 52:32
Αυτό είναι το επόμενο πράγμα που συμβαίνει με το συγκρότημα. Όσον αφορά τη σκηνοθετική μου καριέρα, όπως συζητήσαμε, θα είναι το ντοκιμαντέρ των Wayne Static και Terry Raitt που θα ξεκινήσω τον Ιανουάριο του 2026. Και αυτό είναι όλο, φίλε. Αυτά είναι τα δύο μεγάλα έργα που βρίσκονται στο τραπέζι μου αυτή τη στιγμή. Και κυριολεκτικά, μόλις τελειώσουμε τη συζήτηση, επιστρέφω στο μοντάζ της τελευταίας εκπομπής που κάναμε το περασμένο Σαββατοκύριακο από το Viper Room. Και μετά...

Ομιλητής 53:01
Αυτό το Σαββατοκύριακο γυρίζω την καμπάνια Indiegogo για το For the Wayne Static και την Tara Ray Doc και μετά, ε, ναι, απλά θα είμαστε, ξέρετε, να τα κάνουμε και να τα βγάλουμε, ελπίζω ένα στις αρχές του επόμενου έτους και ένα στα τέλη του επόμενου έτους, αυτός είναι ο στόχος, ναι, εντάξει, φίλε, λοιπόν, υποθέτω ότι έχω ξεμείνει από ερωτήσεις για σένα, φίλε, γαμώτο, εε, πριν το αφήσω Πήγαινε, μπορείς να μας κάνεις μια ετικέτα σταθμού πολύ γρήγορα

Ομιλητής 53:25
Σίγουρος. Όποτε είστε έτοιμοι, πείτε κάτι σαν, αυτός είναι ο Matt Zane, και ακούτε το Metal Devastation γαμημένο ραδιόφωνο. Αυτός είναι ο Matt Zane, και ακούτε το Metal Devastation γαμημένο ραδιόφωνο. Ναι, φίλε. Εντάξει, φίλε. Λοιπόν, σε ευχαριστώ πολύ που αφιέρωσες χρόνο για να μας μιλήσεις, φίλε. Το εκτιμώ πραγματικά. Και αυτό που θα κάνω τώρα είναι να ανατινάξω λίγο ακόμα Society One για αυτούς τους καριόληδες ώστε να τρελαθούν, εντάξει;

Ομιλητής 53:53
Μεγάλο. Ω, φίλε, ξεχάσαμε εντελώς να μιλήσουμε για το βίντεο του Kurt Cobain. Ναι, τέλος πάντων. Ναι, ναι. Όχι, όχι, όχι. Αυτό είναι ναι. Φίλε, πες μου γι' αυτό, φίλε. Γιατί και αυτό είναι πολύ τρελό, φίλε. Σαν να παίζεις όλο το γαμημένο σουτ και τα πάντα, φίλε. Τι στο διάολο, φίλε; Λοιπόν, όχι, είναι κάτι περισσότερο από το να παίζεις. Κάναμε μια ψηφιακή αναπαράσταση του δωματίου στο οποίο αυτοκτόνησε. Ναι. Και μετά απαγορεύτηκε μέσα σε δύο λεπτά στο YouTube.

Ομιλητής 54:20
Αλλά πού μπορούν να πάνε οι άνθρωποι για να δουν αυτά τα σκατά; Το έβαλα στο everyonediesthemovie.com. Εάν κάνετε κύλιση προς τα κάτω, μπορείτε να πάτε να το ελέγξετε. Ναι. Ορίστε, φίλε. Ορίστε, φίλε. Γάμησέ τους, φίλε. Εντάξει, φίλε. Λοιπόν, φίλε, σε ευχαριστώ πολύ που αφιέρωσες χρόνο για να μας μιλήσεις, φίλε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: