18 Νοεμβρίου 2013

«Βλέπω μοντέλα που φαίνονται τα κόκαλά τους και μου έρχεται να τους πετάξω τυρόπιτες!'»

Πώς βιώνετε στην πράξη τη συνεργασία σας µε τον Γρηγόρη Αρναούτογλου και τη Μαρία Μπεκατώρου; 

Η πρώτη εκποµπή ήταν για την εµπειρία, γιατί δεν είχαµε και πολλές ηµέρες στη διάθεσή µας στο πλατό. Κάνουµε πειραµατισµούς, ψάχνουµε να βρούµε πράγµατα. 

Ήταν επικοινωνιακό παιχνίδι ο καβγάς σας µε τη Μαρία Μπεκατώρου;

Έλα µωρέ! Όχι. Δεν είχαµε τέτοια ανάγκη. Και µόνο το γεγονός ότι άλλαξε κανάλι ο Γρηγόρης Αρναούτογλου έφτανε. Ήταν το καλύτερο διαφηµιστικό τρικ. 

Ποιος σας πρότεινε να συµµετάσχετε στην εκποµπή;

Ο Γρηγόρης. Γνωριζόµαστε καιρό. Εγώ είµαι πιο µεγάλος βέβαια... Ο Γρηγόρης αγαπά πρόσωπα της Θεσσαλονίκης. Μιλούσαµε παλιότερα προκειµένου να κάνουµε ζωντανές εµφανίσεις. Λέγαµε ότι µε την πρώτη ευκαιρία θα συνεργαστούµε και τελικά «έκατσε» αυτό. 
Μένετε πια µόνιµα στην Αθήνα;

Μένω και στις δύο πόλεις. Τα τελευταία 15-20 χρόνια, πηγαίνω στη Θεσσαλονίκη κάθε βδοµάδα γιατί ζουν η κόρη µου και η µητέρα µου εκεί.

Πόσο χρονών είναι η κόρη σας;

Είναι πια µια δεσποινίδα 10 ετών.  

Ποιος άνθρωπος σας λείπει περισσότερο στη ζωή σας;

Μόνο η κόρη µου. Αν περάσει µία βδοµάδα χωρίς να τη δω, «βγάζω σπυριά»! Αυτή µονοπωλεί το ενδιαφέρον µου τώρα. 

Έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον να ασχοληθεί µε το χώρο σας;

Έχει φοβερό ταλέντο, αλλά θέλει να γίνει αρχιτέκτονας. Ευτυχώς, ό,τι κάνει είναι δηµιουργικό. Από το µηδέν φτιάχνει πράγµατα.

Με τις δίαιτες πώς τα πάτε;

Κάνω τη «δίαιτα της Παναγίας». Τρώω και λέω «Ωχ, Παναγία µου»! Όχι, τώρα σοβαρά, δεν πάει άλλο. Είµαι «µεγαλοκοπέλα» πια. Πριν από κάνα δυο µήνες περίπου, πήγα να αγοράσω ένα ποδήλατο στην κόρη µου και ρώτησα αν υπήρχε κάποιο που να µε σηκώνει. Τελικά πήρα ένα και δεν το µετάνιωσα. Στην αρχή έλεγα ότι θα κάνω καµιά βόλτα και θα το παρατήσω. Τώρα όµως έχω µπει στο λούκι.

Ήσασταν πάντα εύσωµος;

Είµαι... νεόχοντρος! Μέχρι τα 30 ήµουν 76 κιλά. 

Γιατί δεν επιθυµούσατε να αδυνατίσετε;

Οι κανονικοί άνθρωποι, όταν είναι χάλια, δεν τρώνε µπουκιά για να αδυνατίσουν. Εγώ µπορώ να ζήσω µες στο ψυγείο. Παλιά δεν πάχαινα γιατί έτρεχα σε αγώνες µε µηχανές enduro, ανέβαινα στα βουνά... Tο 1990, όταν έγιναν οι Άγαµοι Θύται, άρχισα να βάζω κιλά. Με πήρε από κάτω. Ήταν ένα είδος κατάθλιψης.

Έχετε περάσει κατάθλιψη;

Ε, σίγουρα. Άµα αδυνατίσω, θα συνέλθω. 

Δεν σας αρέσει ο εαυτός σας;

Όχι βέβαια. Κάθε χρόνο είναι και χειρότερα.

Έχετε παντρευτεί και έχετε χωρίσει δύο φορές;

Ναι. 

Θα κάνατε τρίτη φορά θρησκευτικό γάµο;

Ναι. Με παπά και µε κουµπάρο! Τι νόηµα έχει να γίνει ένας γάµος σε δηµαρχείο; Γιατί να µην κάνεις θρησκευτικό γάµο; Δεν το κατάλαβα αυτό; Να χαρεί και το σόι. 

Είστε 50 χρόνων;

Ναι, είµαι 50, αλλά λέω 49 γιατί δεν µπορώ να το χωνέψω. Μοντέλο του ’63 είµαι.

Χρησιµοποιείτε Twitter και Facebook;

Έχω λογαριασµούς, αλλά δεν τους πολυχρησιµοποιώ. Μου αρέσει περισσότερο το Twitter, γιατί το Facebook λειτουργεί κάπως και σαν «εικονικό µαγαζί» όπου µπαίνει ο κόσµος για να βρει ερωτικό σύντροφο. Το άλλο υποτίθεται –ως κατασκευή– ότι είναι πιο σοβαρό. Το Διαδίκτυο όµως, όπως γενικότερα η τεχνολογία, έχει δύο πλευρές: τη θετική και την αρνητική. Ο καθένας κρύβεται πίσω από ένα ψευδώνυµο και γράφει ό,τι θέλει. Μπορεί να βρεις, όµως, και αριστουργήµατα.  

Από πού ψωνίζετε ρούχα;

Δεν έχω και επιλογές. Δύο τρία σηµεία είναι 
που µπορώ να βρω ρούχα να µε χωράνε! Είναι πολύ φασισµός αυτό! Δεν είναι δυνατόν να µην µπορώ να βρω από τα µαγαζιά XXL. Ποιοι «έξυπνοι» τα αποφασίζουν αυτά; Το XL είναι για 80 κιλά άνθρωπο. Εµείς που είµαστε σωµατώδεις δεν υπάρχουµε, δηλαδή; Πρέπει να πεθάνουµε; Βλέπω µοντέλα που φαίνονται τα κόκαλά τους και µου έρχεται να τους πετάξω τυρόπιτες να φάνε. Έχω πολλές χαζές φίλες που τρώνε όλη τη βδοµάδα ένα φύλλο µαρούλι και µία φτερούγα κοτόπουλο. 

Τέλος πάντων, εγώ δεν µπορώ τη µόδα, την απεχθάνοµαι!  

Σας ενοχλεί όταν σας χαιρετάει ο κόσµος στο δρόµο ή όταν σας φωτογραφίζουν οι παπαράτσι;

Όχι. Αλλά είναι και τι βγάζεις. Εγώ και ο Γρηγόρης (Αρναούτογλου), ας πούµε, είµαστε άλλο στυλ, ενώ ο Χατζηνικολάου και ο Νταλάρας άλλο. Αυτούς δεν θα τους διακόψουν την ώρα του φαγητού για να τους µιλήσουν και να τους χτυπήσουν την πλάτη. Μπορεί να είναι πιο γνωστοί από εµάς, αλλά δεν µας συµβαίνει το ίδιο. Κάποια στιγµή «τα παίζω» κι εγώ. Από τη µία κόντεψα να χάσω αεροπλάνο για να βγάλω µια φωτογραφία µε µια οικογένεια και από την άλλη µε ευχαριστεί γιατί βλέπεις στα µάτια του άλλου ότι σε αγαπάει. 

Από την Νίκη Κώτσου
ΓΙΑ ΤΟ MYSELF.GR, 


Δεν υπάρχουν σχόλια: