13 Δεκεμβρίου 2013

Λίγο γέλιο κάνει καλό...



Χτυπάει το τηλέφωνο σε μια ραδιοφωνική εκπομπή.
Λέει ο ακροατής:
- Χτες στο δρόμο, βρήκα ένα πορτοφόλι.
Είχε μέσα 5.000 ευρώ, 2000 δολάρια, 600 λίρες Αγγλίας και μια κάρτα του ιατρού Παπαρίδα Ιωάννη με τη διεύθυνση του,...το τηλέφωνο του,... και το κινητό του....
Βάλτε του ένα καλό τραγούδι, να τον ευχαριστήσω τον άνθρωπο!!!!!!!!!!!!



-Αφεντικό θα αργήσω λίγο την Δευτέρα...
-Πότε θα έρθεις δηλαδή;;;
-Την Τετάρτη..


-"Πάτερ, παίρνω διαζύγιο"
-"Αμαρτία τέκνον μου"
-"Πολιτικός γάμος ηταν"
-"Ρε γράφτη στ´ αρχίδια σου την καριόλα"


- Μου ζήτησε να χωρίσουμε μετά από 10 χρόνια γάμου....
- Και τι θα κάνεις;
- Του ετοιμάζω μια πλάκα φανταστική...
- Για λέγε καλη μου...
- Άσπρη, μαρμάρινη με ολόχρυσα γράμματα.

Διάλογος σε ταβέρνα στο Μέτσοβο
- από θαλασσινά τι έχετε;
- Αλάτι!


-Καθρέφτη καθρε...
-Μπάζο είσαι, η επόμενη!

Μόνο 3 φράσεις μπορείς να χρησιμοποιήσεις για να διακόψεις μια γυναίκα ενώ μιλαει:
1) Κι εγώ σ’αγαπώ
2) Έχεις δίκιο
3) Οκ θα το αγοράσουμε


Πως λέγεται η νιγηριανή τηλεφωνήτρια?
Νενέ Μακουτε


Στο τσίρκο, ο θηριοδαμαστής παίρνει στο χέρι το πουλί του και στη συνέχεια το βάζει μέσα στο
ανοιχτό στόμα του κροκόδειλου ! Ο κροκόδειλος αρχίζει και κλείνει σιγά σιγά τις μασέλες του
και μόλις πριν του κόψει το πουλί, ο θηριοδαμαστής βαράει "φλάπ" μία καρπαζιά στο κεφάλι του 
κροκόδειλου, οπότε ο κροκόδειλος ανοίγει αμέσως τα σαγόνια του. Ο θηριοδαμαστής ρωτάει τότε
την ομήγυρη
-Ποιός μπορεί να το κάνει αυτό;

Νεκρική σιγή φυσικά..!Τελικά σηκώνει το χέρι της μία ξανθιά: ...

"Εγώ, αλλά παρακαλώ μη μου βαρέσετε πολύ το κεφάλι".


Είναι 5 τα ξημερώματα και είναι ο Γιώργος στο γνωστό μπαρ μεθυσμένος ντιρλα πάει μια
κορμάρα δίπλα του τον χαϊδεύει και του λέει στο αυτί του με πρόστυχη φωνή
- Μωρό μου είμαι ΥΓΡΗ …
κι εκείνος απαντάει ….
- Γεια σου ΓΡΗ είμαι ο Γιώργος!!!!!!

 Όταν είμαι σε παρέα κουλτουριάρηδων και δεν καταλαβαίνω γρι ... ατενίζω τον ορίζοντα με θλιμμένο χαμόγελο σαν να ταξιδεύω ... ενώ σκέφτομαι βυζιά

Πάω να φτιάξω τη φάτνη και έρχεται η άλλη και με σκουντάει. Κάτσε μωρή, της λέω, μη ρίξω καμιά Παναγία......!!!!!!

Να έχεις Γερμανίδα μάνα και Κρητικό πατέρα, το επίθετο σου να είναι Ελαφάκης και να σε βαφτίσουν Ρούντολφ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: