29 Μαΐου 2020

Πάνος Κιάμος



Είναι ένας δημοφιλής και πολύ αγαπητός καλλιτέχνης , ανήκει σε όλο το κοινό .
Οι παρεμβάσεις μέσα από την δουλειά του μπορούν να κάνουν πολύ καλύτερη <<δουλειά >> στον καθένα θαυμαστή -θαυμάστρια χωριστά. Μια διαδρομή που ξεκίνησε από τα εφηβικά χρόνια δείχνει μια σημαντική εξέλιξη και προδιαθέτει για μια επίσης λαμπρή συνέχεια .
Η παρουσία του , χαμογελαστή πάντα εμπνέει σιγουριά , ασφάλεια, ευχαρίστηση ,σοβαρότητα , ενδιαφέρον , ωριμότητα . Διαλύει τα γκρίζα σύννεφα των δύσκολων συγκυριών ,που βιώνουμε όλοι , με ένα τραγούδι .Νοιάζεται . Θα μπορούσε να είναι ο αδελφός , ο φίλος , ο γιός . Οικείο και αγαπητό πρόσωπο .Είναι δυνατός , δυναμικός και <<παρών >>.Δεν έχει εμφανίσει ακόμα όλα τα <<συστατικά >>του .΄Εχει τον χρόνο δικό του . Για να σκορπά απλόχερα την αισιοδοξία την χαρά , την ζωντάνια , την άποψη , τον προβληματισμό , τα γιατί , την διεκδίκηση , την φαντασία , την αρμονία , την καταξίωση , την αγάπη , το φως.Ξαφνιαστήκατε ;
Είναι ο Πάνος Κιάμος ….!

 

Μαρία Παπαδοπούλου: Ποιος είναι ο αγαπημένος σου προορισμός ;
Πάνος Κιάμος: Αγαπημένος μου προορισμός είναι ο κάθε προορισμός που έχει ένα συναρπαστικό ταξίδι..Πιστεύω ότι όταν το ταξίδι προσφέρει εμπειρίες κάνει τον τελικό προορισμό πιο σημαντικό και πιο όμορφο.

Μ.Π.: Πες μας μια αγαπημένη σου συνήθεια.
Π.Κ: Μια αγαπημένη μου συνήθεια είναι μετά την δουλειά να χαλαρώνω με κλασσικό ελληνικό κινηματογράφο.

Μ.Π.: Από Έλληνες και Ξένους καλλιτέχνες ποιοι είναι οι αγαπημένοι σου ;
Π.Κ: Μου αρέσουν πολλοί ‘Ελληνες και ξένοι καλλιτέχνες από τους οποίους έχω πάρει πολλά στοιχεία τα οποία αφομοίωσα και τα έκανα δικά μου με μια ιδιαίτερη αδυναμία όμως στον μεγαλύτερο όλων για μένα…Michael Jackson.

Μ.Π.: Από όλα αυτά τα ξεχωριστά τραγούδια που έχεις ερμηνεύσει, υπάρχουν κάποια που αγαπάς περισσότερο ;
Π.Κ: ’Οσα τραγούδια έχω ερμηνεύσει τα τραγούδησα γιατί άγγιξαν την καρδιά μου αλλιώς δεν θα μπορούσα να τα υποστηρίξω…σίγουρα σε κάθε δίσκο υπάρχουν και κάποια περισσότερο “αγαπημένα”…και αυτά είναι κυρίως τραγούδια που δεν ακούστηκαν πολύ και ίσως τα θεωρώ και λίγο αδικημένα.

Μ.Π.: Υπάρχουν συνεργασίες που να σου έχουν μείνει αξέχαστες και ενδεχομένως να ήθελες να συνεργαστείς ξανά?
Π.Κ: Από όλες μου τις συνεργασίες θεωρώ ότι έχω κερδίσει πράγματα και γι’ αυτό πάντα είμαι ανοιχτός σε προτάσεις που θεωρητικά άλλες φορές ακούγονται “λογικές”..και άλλες “ανατρεπτικές”…

Μ.Π.: Ποιο είναι το πιο τολμηρό που έχουν κάνει για να σου δείξουν τον θαυμασμό τους ;
Π.Κ: Δεν είχα ποτέ τολμηρές εκδηλώσεις θαυμασμού και χαίρομαι γιατί είμαι τέτοιος χαρακτήρας που θα με έφερναν σε δύσκολη θέση και το δείχνω νομίζω με την στάση μου..η παρουσία του κόσμου δίπλα μου και το ζεστό χειροκρότημα του είναι υπεραρκετά και τους ευχαριστώ όλους από καρδιάς.

Μ.Π.: Πόσο πολύ έχει αλλάξει η ζωή σου όλα αυτά τα χρόνια με την επιτυχία να διαδέχεται η μια την άλλη και με την αναγνωρισιμότητα ;
Π.Κ: ’Οταν ο κόσμος σε ξεχωρίζει ως καλλιτέχνη σε κάνει και νιώθεις πολύ όμορφα και δικαιωμένος για την προσπάθεια σου. Ταυτόχρονα η ευθύνη για την επομένη κίνηση ώστε να μην τον απογοητεύσεις γίνεται όλο και”βαρύτερο” φορτίο και αυτό απαιτεί συνεχή αγώνα ώστε οι επιλογές σου να είναι οι σωστές..πάντως προσωπικά κάνω ότι μπορώ καλύτερο.

Μ.Π.: Πόσο έχει επηρεάσει η κρίση τον καλλιτεχνικό χώρο ;
Π.Κ: Η κρίση έχει αφήσει τα σημάδια της παντού ,οφείλουμε όμως θεωρώ να παλεύουμε. Ειδικά στον χώρο μας που σκοπό έχουμε να “βοηθάμε” τον κόσμο να “ξεφεύγει” από οτιδήποτε τον ταλαιπωρεί και του “χαλάει” την ψυχολογία..Τουλάχιστον εγώ αυτό προσπαθώ.

 
https://www.oroskopos.tv/panos-kiamos/