29 Ιανουαρίου 2022

Nnoa - new single - Compliments

‎‎Το νέο single της ‎‎Nnoa‎‎ «Compliments»‎‎ ‎‎ ‎‎είναι μια σκληρή κριτική στους άνδρες που κρίνουν την εμφάνισή της χωρίς να ερωτηθούν και που την παρενοχλούν δημόσια με υπαινιγμούς, φωνές ή άλλους ήχους. ‎

‎"Εάν οι άνθρωποι πυροδοτούνται από την εμφάνισή μου σε σημείο που δεν μπορούν παρά να μου το πουν με ταπεινωτικό τρόπο, τότε έχουν ένα θεμελιώδες πρόβλημα. Δεν επιτρέπω στους άλλους να υπαγορεύουν πώς πρέπει να συμπεριφέρομαι ή να ντύνομαι, η τη δουλειά μου." ‎


‎Απορρίπτει φωνές που την συμβουλεύουν να βρει τέτοια σχόλια κολακευτικά τελικά: «Τα κομπλιμέντα προϋπάρχουν μιας διαπροσωπικής σχέσης. Δεν το έχω αυτό με κάποιον που συναντώ για πρώτη φορά στη ζωή μου." ‎

‎Το τραγούδι ορίζεται από έναν ενεργητικό ρυθμό διακοσμημένο με παραμορφωμένα φλάουτα που κάνει το σώμα να κινείται ενώ το ακούει από το πρώτο δευτερόλεπτο. ‎

‎Σε αντίθεση με τα προηγούμενα τραγούδια, η φωνή της Nnoa παίρνει έναν νέο χαρακτήρα σε αυτό το τραγούδι, ο οποίος είναι δροσερός, εύκολος και επιθετικός ταυτόχρονα. Τα κομπλιμέντα είναι ένα σαφές μήνυμα: Αφήστε με ήσυχο - είμαι απασχολημένος αγκαλιάζοντας τον εαυτό μου!‎


Words - Christina Kerschner
Music - Christina Kerschner, Lukas Klement, Virgil Ross Stanciu

Δεν υπάρχουν σχόλια: