05 Φεβρουαρίου 2022

H Janet Jackson φοβόταν ότι οι θαυμαστές θα έβρισκαν το ντοκιμαντέρ «βαρετό»‎

H  Janet Jackson φοβόταν ότι οι θαυμαστές θα έβρισκαν το ντοκιμαντέρ «βαρετό»‎


‎Η Τζάνετ Τζάκσον ανησυχούσε ότι οι θαυμαστές της θα έβρισκαν τις ιστορίες για τη ζωή της στο νέο της ντοκιμαντέρ «τόσο βαρετές». ‎


‎Η αυτοαποκαλούμενος σειρά τεσσάρων μερών, στην οποία η hitmaker All for You εξετάζει την παιδική της ηλικία, τη σχέση της με τον αείμνηστο αδελφό michael Jackson, και τη διαμάχη του Super Bowl του 2004, προβλήθηκε στις ΗΠΑ το περασμένο Σαββατοκύριακο. ‎


‎‎Αλλά κατά τη διάρκεια μιας εμφάνισης στο The Tonight Show με πρωταγωνιστή τον Jimmy Fallon το βράδυ της Τετάρτης, η Τζάνετ ομολόγησε ότι δεν ήταν σίγουρη αν οι αφοσιωμένοι θαυμαστές της θα συνδέονταν με το περιεχόμενο. ‎


‎"Ήταν σίγουρα θεραπευτικό. Ήταν δύσκολο μερικές φορές να μιλήσουμε για, αλλά σίγουρα ήταν θεραπευτικό. Χρειάστηκαν πέντε χρόνια για να γίνει. Ήμουν πραγματικά τόσο, τόσο ανήσυχος που οι άνθρωποι θα το έβρισκαν βαρετό, για να είμαι ειλικρινής μαζί σας", είπε. "Το αγαπημένο μου επεισόδιο είναι το πρώτο γιατί μιλάει για τα αδέλφια μου και πηγαίνει πίσω σε εκείνη τη χρονική περίοδο και την οικογένειά μου. Αυτό είναι το επεισόδιο που απόλαυσα. Όλα σχετίζονται με τον εαυτό μου, ήμουν σαν, "Θεέ μου, θα νομίζουν ότι αυτό είναι τόσο βαρετό." ‎


‎Η Τζάνετ συνέχισε ευχαριστώντας τους αφοσιωμένους θαυμαστές της για τον συντονισμό, με δημοσιεύματα να αναφέρουν ότι το ντοκιμαντέρ συγκέντρωσε περισσότερους από 15 εκατομμύρια θεατές. ‎


‎"Είμαι πολύ ευγνώμων που τόσοι πολλοί άνθρωποι το παρακολούθησαν και το απόλαυσαν", πρόσθεσε η 55χρονη. "Ήταν έκπληξη για μένα. Δεν περίμενα τίποτα από αυτά. Με το ντοκιμαντέρ, ήλπιζα ότι όλοι θα το απολάμβαναν... Έχουν περάσει σχεδόν 50 χρόνια που το κάνω αυτό. Σκέφτηκα ότι θα ήταν καλύτερο να πω την ιστορία μου, αν μπορώ, σε αντίθεση με το να το πει κάποιος άλλος για μένα."‎

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: