05 Φεβρουαρίου 2022

Richard Lynch - Radio Friend

Είχαμε έναν πολύ καλό οικογενειακό φίλο που πέθανε πρόσφατα. Ο Ρέι "Τσάμπι" Χάουαρντ ήταν ισόβιος φίλος του πατέρα μου, και μέλος του Χαλύβδινου Κιθαρίστα Hall of Fame. Ο Chubby έπαιζε σε όλο τον κόσμο, και ήταν μεγάλος υποστηρικτής της μουσικής μου. Όταν έγινε DJ σε έναν τοπικό σταθμό εδώ στο Οχάιο, συνέχισε να προωθεί τα τραγούδια μου, και είμαι αιώνια ευγνώμων. Ο "‘Radio Friend" είναι ο τρόπος μου να πω "Ευχαριστώ" στον Τσάμπι. Ήταν τιμή μου που το έπαιξα στην κηδεία του.‎


‎Η έμπνευση για τη συγγραφή του τραγουδιού προήλθε από έναν άλλο φίλο και DJ στο Real Roots Radio, τον Garry Cohn. Όταν ο Γκάρι αποσύρθηκε, έκανε το σχόλιο στην τελευταία του εκπομπή, "Αν δεν σε δω στον αέρα, θα σε δω στον αέρα." Ο Άντονι Γουίλιαμς κι εγώ γράφαμε αυτό το τραγούδι ως φόρο τιμής στον Γκάρι και σε όλους τους απίστευτους DJ που έχουν παίξει τη μουσική μου όλα αυτά τα χρόνια. Είστε όλοι οι "Φίλοι του Ραδιοφώνου".‎


‎Κατά τη διάρκεια των τελευταίων 3 δεκαετιών, ο Richard Lynch έχει συντάξει μια μακρά λίστα επιτυχιών χωρών και κορυφαίων τσαρτ τόσο στις εγχώριες όσο και στις διεθνείς πωλήσεις και στα ραδιοφωνικά airplay charts, συμπεριλαμβανομένων δύο #1 singles iTunes chart, πολλαπλών #1 νέων μουσικών εβδομαδιαίων ραδιοφωνικών τραγουδιών, #1 IndieWorld και Roots Music Report chart κομμάτια και ένα χριστιανικό μουσικό εβδομαδιαίο top 20 single. Ο Ρίτσαρντ έχει βρεθεί στο περιοδικό Billboard, taste of country, η μπότα, το περιοδικό CCM, οι άνθρωποι της κάντρι μουσικής και αμέτρητοι άλλοι. Έχει επίσης εμφανιστεί στο WSM Radio Nashville, στην τηλεόραση RFD, στην τηλεόραση Fox και πολλά άλλα. Έχει ηχογραφήσει δημοφιλή ντουέτα με θρυλικούς καλλιτέχνες όπως ο Ρόνι ΜακΝτάουελ και η Λεόνα Γουίλιαμς, καθώς και η νικήτρια των Γκράμι, Ρόντα Βίνσεντ. Ο Richard Lynch είναι ένα περήφανο μέλος του Hall of Fame της Κάντρι Μουσικής του Οχάιο και του Ανεξάρτητου Πάνθεον της Κάντρι Μουσικής. Ο Lynch είναι επίσης ο ιδιοκτήτης του Keepin' It Country Farm στο Waynesville, OH και συνιδρυτής του Ιδρύματος Τατουάζ Αγάπης που βοηθά τους βετεράνους.‎

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: