25 Φεβρουαρίου 2022

‎Η Jennifer Lopez γιορτάζει τα 14α γενέθλια των διδύμων της με γλυκό βίντεο: «Είμαι τόσο ευγνώμων και για τους δυο σας»‎


 ‎Η Jennifer Lopez γιορτάζει τα 14α γενέθλια των διδύμων της με γλυκό βίντεο: «Είμαι τόσο ευγνώμων και για τους δυο σας»‎

‎"Μου έμαθες το αληθινό νόημα της ζωής", έγραψε η σταρ.‎

‎Η Τζένιφερ Λόπεζ‎‎ είναι δύσπιστh ότι τα δίδυμά της, Μαξ και Έμμε, έχουν μεγαλώσει. Την Τρίτη (22 Φεβρουαρίου), η ηθοποιός ‎‎Marry Me‎‎ έδωσε στους εφήβους της - τους οποίους μοιράζεται με τον πρώην σύζυγό της ‎‎Marc Anthony‎‎ - ένα συναισθηματικό μήνυμα γενεθλίων μέσω ‎‎Instagram‎‎ προς τιμήν τους που έγιναν 14 ετών.‎


‎"Έτσι αυτό είναι [14]!!!! Τα μωρά μου, η ηλιαχτίδα μου, οι αγάπες μου. Τα πιο ευτυχισμένα γενέθλια για τις δύο καρύδες μου #MaxAndLulu", έγραψε ο Lopez στην ανάρτηση, η οποία περιείχε ένα βίντεο  - που δημιουργήθηκε αρχικά από έναν λογαριασμό της με το γιο και την κόρη της σε διάφορα στάδια της ζωής τους, συμπεριλαμβανομένου ενός κλιπ της σταρ που λίκνιζε την έγκυο κοιλιά της. "Μου έμαθες το αληθινό νόημα της ζωής και με άλλαξες για πάντα με τον πιο εκπληκτικό τρόπο... Σας είμαι ευγνώμων και για τους δύο!!! Ελπίζω μόνο να μπορώ να είμαι η μισή ευλογία που έχεις πάει στη ζωή μου."‎


‎Και συνέχισε: «Σήμερα σηματοδοτεί μια πολύ ξεχωριστή μέρα... είναι 2/22/22... λένε ότι αυτή η μέρα είναι μια σπάνια μοναδική στιγμή για την ανθρωπότητα... σήμερα ανοίγει την πόρτα σε ένα πιο ολοκληρωμένο βιώσιμο και ευθυγραμμισμένο μέλλον... μια μέρα για να προχωρήσουμε μπροστά και να σταματήσουμε να ζούμε στο παρελθόν. Μια αναγέννηση. Δεν είναι περίεργο για μένα γιατί αυτή η μέρα πριν από 14 χρόνια πάντα συμβόλιζε για μένα την πρώτη μέρα της υπόλοιπης ζωής μου. Μαξ και Λούλου, θα σας αγαπώ για πάντα και για πάντα... #UntilItBeatsNoMore".‎


‎Η 52χρονη τραγουδίστρια μίλησε πρόσφατα για την αγάπη της για τον Μαξ και την Έμμε κατά τη διάρκεια ‎‎της εμφάνισής της‎‎ στο ‎‎Live With Kelly και τον Ryan. ‎‎ Είναι εκπληκτικά, πρώτα απ 'όλα", είπε, προσθέτοντας αργότερα ότι της διδάσκουν νέα πράγματα, παρά το γεγονός ότι είναι γονιός τους. "Νιώθω σαν να μαθαίνω τόσα πολλά από αυτούς. Με κρατούν τόσο ενήμερο για τον κόσμο και τι συμβαίνει τώρα και πώς σκέφτονται τα παιδιά."‎


‎Δείτε το αφιέρωμα του Λόπεζ στον Μαξ και την Έμμε παρακάτω.‎


Δεν υπάρχουν σχόλια: