26 Φεβρουαρίου 2022

Milliel "World Artist Day - New Hit"


 Ο Manuel António aka Milliel γεννήθηκε το 1983, πιο συγκεκριμένα στις 23:30 της 8ης Φεβρουαρίου, στο Νοσοκομείο Ολιβέιρα ντε Αζεμέις.

Κατά τη διάρκεια της ζωής του, κουβαλούσε μαζί του μια μικρή εξέγερση, μέσα του, ότι του έλεγε ότι επρόκειτο να δημιουργήσει κάτι μεγάλο και αξέχαστο στην ιστορία της ζωής του.

Το πάθος του για τη μουσική ξεκίνησε πολύ νέος, στον οποίο άκουγε επανειλημμένα τις πρώτες κασέτες, δίσκους, και έτσι άρχισε να μεγαλώνει μέσα του το πάθος για τη μουσική.

Σε ηλικία 13 ετών άρχισε να παρακολουθεί μόνο μπαρ και αργότερα νυχτερινά κέντρα στην περιοχή όπου ζούσε. Σε αυτό εκείνη την εποχή το τραγούδι House ήταν η αναφορά.

Αργότερα σε ηλικία 15 ετών, άρχισε να παρακολουθεί νυχτερινά κέντρα και ερωτεύτηκε την τέχνη του να βλέπει ευτυχισμένους ανθρώπους, την τέχνη του να μπορείς να αγγίζεις τους ανθρώπους, μέσα από τις μουσικές μας επιλογές.

Σε ηλικία 18 ετών άρχισε να εργάζεται, στην οποία το όνειρό του ήταν να γίνει DJ κάποια μέρα και να είναι σε θέση να ζωντανώσει τους ανθρώπους με επαγγελματικό τρόπο.

Συχνά σκεφτόμουν να εγκαταλείψω το όνειρό μου, είναι αλήθεια, όπου νόμιζα ότι περπατούσα προς τη σωστή κατεύθυνση, αλλά στην πραγματικότητα, από τα 20 μου έως τα τρία χρόνια, μέχρι τα τριάντα τρία μου, απλά έζησα μια απληστία για φήμη, για δημοτικότητα, κρύβοντας ένα μασκοφόρο πάθος μεταξύ των ανθρώπων, στο οποίο κράτησα το όνειρό μου με ικανοποίηση απλά θέλοντας να δω τους ανθρώπους ευτυχισμένους.

Κατά τη διάρκεια αυτών των ετών μάθησης, πριν από δέκα χρόνια, πίσω από το περίπτερο, επιλέγοντας τραγούδια για να εμψυχώσουν τον κόσμο, έκανα μια συλλογή από περισσότερα από 500 πρωτότυπα CDs, όλων των μουσικών ειδών, για κάθε είδους εκδηλώσεις στις οποίες θα μπορούσα να συμμετάσχω. Συμμετείχα σε διάφορα είδη εκδηλώσεων, από γάμους, ιδιωτικά πάρτι γενεθλίων, πάρτι στο τέλος της περιόδου, σε μπαρ ως κάτοικος Dj, σε νυχτερινά κέντρα είχα κάποιες δωρεάν παραστάσεις.

Σε ηλικία τριάντα δύο ετών ανακαλύπτει τη δύναμη των βιβλίων και ξεκινά ένα νέο ταξίδι, το ταξίδι της επιθυμίας να πραγματοποιήσει ένα όνειρο, αυτό του να είσαι μουσικός συνθέτης.

Στην αρχική μου εκπαίδευση ξεκίνησα διαβάζοντας το βιβλίο Mastery του Robert Green, και άρχισα την αναζήτησή μου για βιβλία, Συναισθηματική Νοημοσύνη του Daniel Goleman, η Τέχνη του Πολέμου, η οποία αν έχει πάρει το τυρί μου. Μια άλλη πτυχή ήταν η αναζήτηση της αυτογνωσίας, γνωρίζοντας τους περιορισμούς μου, και πιο σοβαρή, γνωρίζοντας τον λόγο για ορισμένους από τους περιορισμούς μου, και διαβάζοντας βιβλία για προσωπικές συμβουλές, (coaching).

Συνεχίζοντας σε ηλικία τριάντα δύο ετών, είχα μια μικρή πορεία στη μουσική παραγωγή, αυτή ήταν η πρόθεσή μου, αλλά αποδείχθηκε ότι απλά έμαθα να δουλεύω με ένα ψηφιακό ηχητικό work-stacion.

Τριάντα τρία ετών, μετά από όλες τις προσωπικές γνώσεις που αποκτήθηκαν, μέσα από βιβλία, και με βάση όλες τις εμπειρίες που είχα επαγγελματικά / προσωπικά, ήρθε η ώρα να θέλω να σπουδάσω μουσική και να αρχίσω να δουλεύω πάνω στο όνειρό μου. Να είσαι επαγγελματίας Dj.

Τα τελευταία δύο χρόνια έχω αποκτήσει διάφορες μουσικές γνώσεις, από αρμονία, μελωδία και κρουστά. Μετρώντας τον αριθμό των σελίδων που διάβασα, σας λέω ότι έχω διαβάσει περισσότερες από 5000 σελίδες μουσικής θεωρίας, στους διάφορους τομείς της μουσικής γνώσης.

Το 2017 κατάφερα να επεξεργαστώ τα πρώτα μου τραγούδια, φτιαγμένα με γνώσεις που αποκτήθηκαν σε βιβλία, αλλά κυρίως στο πρόγραμμα που ήξερα να χρησιμοποιώ, ableton live.

Η απόκτηση μιας εμπνευσμένης φιλοσοφίας για τη ζωή ήταν ένα παλάτι που έπρεπε να ακολουθήσει, και το αφήνω εδώ για την αντανάκλασή σας, "Ζούμε σε έναν ατελή αλλά εξελισσόμενο κόσμο" Συγγραφέας #milliel

Ήμουν σε θέση να δημιουργήσω ένα όνομα για το δικό μου μουσικό στυλ, και στο οποίο το όνομα που επιλέχθηκε για αυτό ήταν, #mindfullhouse.

Αν αυτή η ιστορία σας εμπνέει, μου μιλάτε, γιατί πάντα θα υπάρχουν άνθρωποι που θα θέλουν να σας δείξουν συντομεύσεις για να επιτύχετε τους στόχους σας, αλλά ο μόνος τρόπος που ξέρω να κάνω πράγματα και να μελετήσω τη θεωρία, και που με τη σειρά του θα συμμαχήσει με την εμπειρία σας θα σας παρέχει να πλησιάσετε κάθε μέρα του μεγαλύτερου ονείρου της ζωής σας.

Μανουέλ Αντόνιο ντε Πίνχο Αλμέιντα (Μίλιελ)





Δεν υπάρχουν σχόλια: