12 Μαρτίου 2022

Liemus Ft. Samuli Federley - IF (no one can see)

‎Ο Λίμους είναι πνευματικό τέκνο του ταλαντούχου μουσικού ‎‎Τίμο Μουστάνεν‎‎. Το ντεμπούτο single IF (No One Can See) κυκλοφορεί σήμερα από την Inverse Records και διαθέτει τον μάγο ‎‎κιθάρας Samuli Federley‎‎. ‎

‎ ‎ ‎‎ Mastermind Timo Mustonen σχολιάζει:‎

‎ ‎‎"‎‎Το No One Can See είναι ένα τραγούδι που έγραψα αρχικά στα φινλανδικά. Το μετέφρασα στα αγγλικά λόγω των απαιτήσεων της μπάντας που είχαμε τότε. Προσωπικά, ήταν πολύ σημαντικό για μένα να κυκλοφορήσει το τραγούδι - για να το βγάλω από το σύστημα, για να το πω έτσι. Έκανα όλα τα όργανα μόνος μου, εκτός από το σόλο κιθάρας. Ζήτησα από τον Σαμούλι Φέντερλι να το κάνει, και η συνεργασία κυλούσε εύκολα από την αρχή. 

Το τραγούδι τιμά τις κληρονομιές της Μασαχουσέτης και του Λος Άντζελες, καθώς και μια ματιά στο Βανκούβερ." ‎

 

‎Ο Liemus γεννήθηκε από την ανάγκη να εκφραστώ ως τραγουδιστής, στιχουργός και μουσικός, με τρόπο που δεν ήταν δυνατός στα προηγούμενα έργα μου. Οι σπόροι έσπειραν όταν αποφάσισα να κλείσω το Sound Fort, ένα συγκρότημα που είχαμε πριν μπω στη Sonus Corona.‎

 

‎Μου έγινε φανερό ότι η ιστορία μας πλησίαζε στο τέλος της το φθινόπωρο του 2019, οπότε αποφάσισα να δουλέψω πάνω στο δικό μου υλικό χωρίς τη βοήθεια του συγκροτήματος. Πάντα θαύμαζα καλλιτέχνες όπως ‎‎ο Phil Collins και η‎‎ ‎‎Anssi Kela‎‎, οι οποίοι είναι γνωστό εδώ και πολύ καιρό ότι παίζουν όλα τα όργανα στα σόλο άλμπουμ τους. Ως εκ τούτου, ήταν πολύ σημαντικό για μένα να το κάνω αυτό μόνος μου.‎

 

‎Φυσικά είχα βοήθεια από τους στενούς μου φίλους, οι οποίοι με ενθάρρυναν να συνεχίσω να κάνω μουσική. Και ο παραγωγός ‎‎Tommi Kujala‎‎ υποστηρίζει το ταξίδι από την αρχή, και είναι επίσης το άτομο που έκανε την ανάμειξη και την κυριαρχία για το ντεμπούτο μου single If (No One Can See).‎



Δεν υπάρχουν σχόλια: