12 Απριλίου 2022

‎Ο Noah Cyrus ανακοινώνει το ντεμπούτο άλμπουμ The Hardest Part‎


‎Η Noah Cyrus ανακοίνωσε το ντεμπούτο άλμπουμ της, «The Hardest Part».‎

‎ Η 22χρονη τραγουδίστρια - η οποία είναι ο μικρότερη αδελφή της 29χρονης ποπ icon Miley Cyrus - μοιράστηκε το πρώτο της single από την πρώτη της πλήρη κυκλοφορία, "I Burned LA Down", μια ιστορία σπαραγμού και ένα συγκινητικό μουσικό βίντεο.‎

‎ Σχετικά με το τι ενέπνευσε το κομμάτι, είπε: «Όλος αυτός ο εσωτερικός, συναισθηματικός πόνος που ένιωθα ήταν συνυφασμένος με το άγχος γύρω από αυτή την εκτός ελέγχου πυρκαγιά και την κλιματική αλλαγή γενικότερα. Το τραγούδι πήρε σάρκα και οστά γύρω από την ιδέα ότι ο μόνος τρόπος για να κατανοήσει ο πρώην μου την κλίμακα των συναισθημάτων μου ήταν αν γινόμουν αυτός ο παράγοντας του χάους και είχα βάλει φωτιά σε ολόκληρη την πόλη."‎

‎ Το πλήρες άλμπουμ πρόκειται να κυκλοφορήσει στις 15 Ιουλίου.‎

‎ Πρόκειται να ακολουθήσει το EP του Απριλίου 2021 «‘People Don’t Change» με τον P.J. Harding.‎

‎ Η Noah ήταν ανοιχτή στη μάχη της με την κατάθλιψη και προηγουμένως παραδέχτηκε ότι φοβόταν ότι θα πέθαινε νέα αφού πέρασε ένα τόσο δύσκολο τραύμα με την ψυχική της υγεία.‎

‎ Έγραψε στο λογαριασμό της στο Instagram το 2020: "Το πρώτο μου ep 'Good Cry' βγήκε πριν από 2 χρόνια. Ο χρόνος τρέχει. Έχω περάσει τόσα πολλά από τότε. Βάζοντας αυτό το ep έξω και πηγαίνοντας σε περιοδεία κατά τη διάρκεια μιας από τις πιο καταθλιπτικές στιγμές στη ζωή μου ήταν τόσο δύσκολο, κάθε μέρα ένιωθα σαν να σηκώνω βάρη 100 κιλών μόνο και μόνο για να σηκωθώ από το κρεβάτι.‎

‎ "Ο πόνος στο στήθος μου ήταν αφόρητος .. στα 18 μου δεν πίστευα ότι θα ήμουν εδώ για τα 20α γενέθλιά μου σύντομα για τα 21 μου. ένιωσαν 1000 χρόνια μακριά, φαίνεται αδύνατο ... ήμουν τόσο λυπημένη. τόσο πληγωμένη. και τόσο φοβισμένη. (sic)"‎

‎ Η Noah ευχαρίστησε όλους που τη βοήθησαν στις δύσκολες στιγμές.‎

‎ Στη μακροσκελή ανάρτησή της, πρόσθεσε: «Σας ευχαριστώ όλους όσους ήταν στο πλευρό μου σε όλη την περίοδο που ένιωθα σαν να υποχωρούσα. Κάθε μέρα είναι δουλειά όταν πρόκειται για την ψυχική σας υγεία και τις προσωπικές σας μάχες, δεν θα είναι κάθε μέρα κόλαση και δεν θα είναι κάθε μέρα τέλεια. Τώρα το καταλαβαίνω αυτό. Σας ευχαριστώ Cyrens για την υπομονή σας ...‎

‎ "(I STILL AINT PUT OUT NC-17) σας ευχαριστώ για την κατανόηση του που μου δείξατε ήταν δύσκολο για μένα.. Σας ευχαριστώ για την υποστήριξή σας και να  συνεχίζετε να μεγαλώνετε μαζί μου. Αυτά τα 2 χρόνια είχαν πολλά σκαμπανεβάματα, αλλά οι φίλοι, η οικογένεια και οι θαυμαστές μου είναι αυτό που με κράτησε (κάπως) λογική lol. (sic)"‎

Δεν υπάρχουν σχόλια: