17 Μαΐου 2022

‎‎Ο DJ Khaled ηχογράφησε νέο άλμπουμ στο σπίτι για να περάσει χρόνο με την οικογένεια‎

‎‎Ο DJ Khaled ηχογράφησε το νέο του άλμπουμ στο σπίτι για να περνάει χρόνο με την οικογένειά του.‎

‎ Ο αστέρας της μουσικής ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει τον 13ο δίσκο του και πειράζοντας ότι θα είναι ακόμα πιο "μεγάλος" από οτιδήποτε έχει κάνει στο παρελθόν.‎

‎ Μίλησε για το έργο κατά τη διάρκεια μιας συνομιλίας με τον Ε! Νέα για το κόκκινο χαλί στα Μουσικά Βραβεία Billboard στο Λας Βέγκας το βράδυ της Κυριακής (15.05.22) και αποκάλυψαν ότι ήταν σε μεγάλο βαθμό οικογενειακή υπόθεση.‎


‎ Είπε: "Είμαι οικογενειάρχης, είμαι πατέρας. Φυσικά δουλεύω, αλλά έχω σχέση και με την οικογένειά μου, οπότε το στούντιό μου είναι στο σπίτι μου.‎


‎‎ "Δουλεύω με την οικογένειά μου, τα παιδιά μου. Είμαι με τη βασίλισσά μου. Περνάμε καλά. Θέλω καθαρή ευτυχία. Θέλω θετικότητα."‎


‎ Ο Khaled συνέχισε παραδεχόμενος ότι ήταν πολύ σκληρή δουλειά, αλλά είναι ενθουσιασμένος που επιτέλους θα μπορέσει να μοιραστεί τη νέα του μουσική με τον κόσμο.‎


‎ Πρόσθεσε: "Είναι σκληρή δουλειά και πολλή αφοσίωση, πολλές ώρες και μερικές φορές υπάρχει... ένα καλό άγχος ενθουσιασμού γιατί ανυπομονώ να ενώσω αυτούς τους δίσκους... ‎

‎ "Και ακούω μερικούς μεγάλους ύμνους από τους οπαδούς και ξέρετε ότι ο πήχης είναι υψηλός επειδή έβγαλα μερικά καλά άλμπουμ εκεί έξω, αλλά αυτό είναι μεγάλο. Γίνεται όλο και μεγαλύτερο."‎


‎ Ο αστέρας της μουσικής δεν έχει επιβεβαιώσει ακόμα το όνομα του άλμπουμ ή πότε πρόκειται να κυκλοφορήσει.‎


‎ Πρόσθεσε για τη νέα του μουσική: «Εννοώ ότι θα είναι ένα στοίχημα. Θα είναι απίστευτο. Είμαι πολύ ενθουσιασμένος γι 'αυτό ... απλά γίνεται όλο και μεγαλύτερο και μεγαλύτερο."‎


‎ Ο τελευταίος του δίσκος, «Khaled Khaled», κυκλοφόρησε τον Απρίλιο του 2021 και παρουσίασε εμφανίσεις από καλλιτέχνες όπως η Cardi B και ο Jeremih.‎

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: