17 Μαΐου 2022

‎Ο Eminem «άφωνος» για το νέο άλμπουμ του Kendrick Lamar‎

‎Ο Eminem έμεινε "άφωνος" αφού άκουσε το νέο άλμπουμ του Kendrick Lamar.‎

‎ Ο τελευταίος δίσκος του ράπερ «Mr. Morale The Big Steppers» κυκλοφόρησε την περασμένη εβδομάδα και έχει ήδη κερδίσει υψηλούς επαίνους από τον συμπατριώτη του σταρ της χιπ-χοπ Eminem.‎

‎ Ο αστέρας του "Lose Yourself" ανάρτησε στο Twitter τις σκέψεις του για τη νέα μουσική του Kendrick, επισημαίνοντας τον φίλο του Dr Dre και γράφοντας: "Αυτό το άλμπουμ του Kendrick είναι τέλειο. Είμαι άφωνος."‎


‎ Έρχεται λίγους μήνες μετά την ομάδα του ζευγαριού στο σόου του Super Bowl LVI τον Φεβρουάριο, παίζοντας με αστέρες όπως ο Dr. Dre, ο Snoop Dogg και η Mary J. Blige


‎ Το "Mr. Morale The Big Steppers" είναι το πέμπτο στούντιο άλμπουμ του Kendrick και περιλαμβάνει εμφανίσεις από τους Ghostface Killah, Blxst, Amanda Reifer και Beth Gibbons του Portishead.‎


‎ Ενώ εργαζόταν στο άλμπουμ, ο Kendrick περιέγραψε τη διαδικασία γραφής σε μια ανάρτηση στο blog, εξηγώντας: "Περνάω τις περισσότερες μέρες μου με φευγαλέες σκέψεις." ‎


‎ "Γράφοντας! Ακούγοντας! Και "μαζεύοντας" παλιά κρουαζιερόπλοια‎. Οι πρωινές βόλτες με κρατούν σε ένα λόφο σιωπής. Θα περάσουν μήνες χωρίς τηλέφωνο. Η αγάπη, η απώλεια και η θλίψη έχουν διαταράξει τη ζώνη άνεσής μου, αλλά οι αχτίδες του Θεού μιλούν μέσα από τη μουσική και την οικογένειά μου.‎


‎ "Ενώ ο κόσμος γύρω μου εξελίσσεται, σκέφτομαι τι έχει μεγαλύτερη σημασία. Η ζωή στην οποία θα προσγειωθούν τα λόγια μου μετά. Καθώς παράγω το τελευταίο μου άλμπουμ TDE (Top Dawg Entertainment), αισθάνομαι χαρά που ήμουν μέρος ενός τέτοιου πολιτιστικού αποτυπώματος μετά από 17 χρόνια."‎


‎ Εκτός από την κυκλοφορία του άλμπουμ του, ο Kendrick ανακοίνωσε μια τεράστια παγκόσμια περιοδεία για φέτος.‎


‎ Το «Big Steppers Tour» ξεκινά στην Αμερική στις 19 Ιουλίου στο Paycom Center στην Οκλαχόμα Σίτι πριν τελειώσει στην Crypto.com Arena στο Λος Άντζελες στις 14 και 15 Σεπτεμβρίου.‎


‎ Στη συνέχεια, θα μεταφέρει τις παραστάσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ευρώπη το φθινόπωρο πριν μεταβεί στην Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία τον Δεκέμβριο.‎

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: