29 Δεκεμβρίου 2023

«Γνώρισα τον έρωτα της ζωής μου στα 67 μου, εκείνος ήταν 19 ετών» – Το ζευγάρι γνωρίστηκε στο Facebook και σχεδιάζουν ήδη τον γάμο τους


Η Iris Hall ήταν 67 ετών όταν γνώρισε τον «έρωτα της ζωής της», έναν άνδρα 48 χρόνια νεότερό της που είχε τελειώσει μόλις τελειώσει το σχολείο. Η συνταξιούχος από τα νησιά Shetland, τώρα 70 ετών, ερωτεύτηκε τον Alex Sellars, με καταγωγή από το Μάντσεστερ όταν ήταν μόλις 19 ετών. Η γνωριμία έγινε στο Facebook.


Από τότε που συναντήθηκαν, χλεύασαν την Ίρις επειδή ήταν αρκετά μεγάλη για να γίνει γιαγιά του Άλεξ, ενώ άλλοι «αηδίασαν» και τον χαρακτήρισαν «χρυσοθήρα». Όμως το ζευγάρι αγνόησε κάθε κριτική και ισχυρίζεται ότι είναι πιο ευτυχισμένο από ποτέ.

Η Ίρις δήλωσε ότι «Αν έχεις βρει την αγάπη σε μεγαλύτερη ηλικία, απλώς ακολούθησε την καρδιά σου. Μην ανησυχείτε ποτέ τι σκέφτονται οι άνθρωποι. Επειδή αν ο Άλεξ κι εγώ δεν το κάναμε, δεν θα βρίσκαμε μια αγάπη τόσο μεγάλη όσο η δική μας. Μπορεί να είναι 48 χρόνια νεότερος, αλλά δεν είχα ποτέ ξανά τέτοια σχέση. Είναι ο έρωτας της ζωής μου και του χρόνου, ελπίζουμε να παντρευτούμε».

Το ζευγάρι άρχισε να συνομιλεί τον Ιούνιο του 2020, όταν η Ίρις απάντησε σε ένα σχόλιο που έκανε ο Alex σε μια δημόσια φωτογραφία που κοινοποιήθηκε από έναν ζωολογικό κήπο στο Facebook.

Η Ίρις θυμάται: «Ο Άλεξ, που ήταν εντελώς άγνωστος, σχολίασε ότι ήταν σκληρό να κρατάς ζώα σε αιχμαλωσία. Τα σκλαβωμένα ζώα ράγισαν την καρδιά μου και έτσι απάντησα στο σχόλιό του συμφωνώντας. Αρχίσαμε να συζητάμε τα δικαιώματα των ζώων στην ενότητα σχολίων. Λίγο μετά έκανα κλικ στο προφίλ του και είδα ένα νεαρό αγόρι να φορά ένα καπέλο του μπέιζμπολ. Δεν φαινόταν ούτε μια μέρα πάνω από 20».


«Γνώρισα τον έρωτα της ζωής μου στα 67 μου, εκείνος ήταν 19 ετών» – Το ζευγάρι γνωρίστηκε στο Facebook και σχεδιάζουν ήδη τον γάμο τους


Τον έκανε add και έτσι γεννήθηκε ο έρωτας

«Ως 67χρονη συνταξιούχος, έμενα συχνά μόνη. Ο δεκαετής γάμος μου είχε τελειώσει πριν από χρόνια και τα παιδιά μου, όλα στα τέλη της δεκαετίας των 30 και 40, είχαν φύγει από το σπίτι πριν από χρόνια». Ανυπόμονη για κάποια συντροφιά, η Iris αποφάσισε να προσθέσει τον Alex ως φίλο και ανακάλυψε ότι ζούσε στο Μάντσεστερ.


«Ο Alex τότε μου είπε ότι ήταν 20 και ήμουν σοκαρισμένη… Ήταν τόσο ώριμος και έξυπνος για την ηλικία του. Για ένα τόσο νεαρό αγόρι ήταν επίσης τόσο υπέροχος. Σκέφτηκα, “γιατί δεν μπορούμε να είμαστε φίλοι;” Η ηλικία δεν πρέπει να παίζει ρόλο στις φιλίες. Αλλά μετά από μια εβδομάδα ομιλίας, ο Άλεξ είχε μια εξομολόγηση. Είπε ότι ήταν στην πραγματικότητα 19 και ότι ήθελε να φαίνεται μεγαλύτερος για μένα. Ζήτησε συγγνώμη. Νόμιζα ότι ήταν αναιδής. Δεν χρειαζόταν να λέμε ψέματα καθώς ήμασταν απλώς φίλοι. Αλλά μια στιγμή αργότερα, είπε ότι του άρεσαν πολύ οι φωτογραφίες μου και δεν μπορούσε να πιστέψει την ηλικία μου» αναφέρει η ηλικιωμένη.
«Ο Άλεξ δεν είχε ξαναπάει με μεγαλύτερη γυναίκα»

«Συνειδητοποίησα ότι με ενοχλούσε και δεν μπορούσα να το πιστέψω. Ήμουν 48 χρόνια μεγαλύτερη, δεν πίστευα ότι θα τον ενδιέφερε. Στην αρχή, απλώς το καταπίεζα. Αλλά σύντομα τα μάτια μου θα έλαμπαν κάθε φορά που το τηλέφωνό μου βουίζει. Ξεκινήσαμε τις βιντεοκλήσεις τις περισσότερες μέρες» σχολίασε.


Μετά από τρεις μήνες το ζευγάρι παραδέχτηκε ότι είχε αισθήματα ο ένας για τον άλλον και έγιναν ζευγάρι.

Η Ίρις λέει: «Ο Άλεξ δεν είχε ξαναπάει με μεγαλύτερη γυναίκα, ούτε φανταζόταν ποτέ τον εαυτό του με μια. Αλλά τα πράγματα φάνηκαν καλά μεταξύ μας. Αποφασίσαμε να παραμερίσουμε τις ανησυχίες μας και να δοκιμάσουμε τα πράγματα».

Την επόμενη εβδομάδα, τον Σεπτέμβριο του 2020, η Ίρις και ο Άλεξ οργανώθηκαν να συναντηθούν και είπε στον μεγαλύτερο γιο της, 40 ετών τότε, για τον νέο της σύντροφο. Νιώθοντας σοκαρισμένος και προστατευτικός, ο γιος της ήθελε να βεβαιωθεί ότι ήταν ασφαλής και αποφάσισαν να πάνε μαζί να γνωρίσουν τον Άλεξ.

«Καθώς είχα σοβαρά προβλήματα στο ισχίο και δεν μπορούσα να περπατήσω μακριά, χάρηκα που είχα τη βοήθεια. Στο αεροδρόμιο όταν είδα τον Άλεξ ήμουν τόσο νευρική, αλλά όταν αγκαλιαστήκαμε το άγχος έφυγε. Ποτέ δεν ήθελα να τα παρατήσω και συνειδητοποίησα ότι δεν ένιωθα έτσι εδώ και χρόνια. Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού μας, ένιωσα σαν να τον γνώριζα μια ζωή. Ο γιος μου μας έδωσε χώρο όταν τον χρειαζόμασταν. Το βράδυ, ο Άλεξ ήταν νευρικός και ήθελε να κάνει τα πράγματα αργά. Το κατάλαβα απόλυτα κι έτσι αγκαλιαστήκαμε στο κρεβάτι. Μία εβδομάδα μετά είχαμε το πρώτο μας φιλί και ήταν πιο εκπληκτικό από όσο μπορούσα να φανταστώ» πρόσθεσε.

«Συζητήσαμε πολύ τη διαφορά ηλικίας και συμφωνήσαμε ότι ο Άλεξ ήταν ενήλικας και πολύ ώριμος. Έτσι αποφασίσαμε ότι δεν θα μας ένοιαζε τι σκέφτονται οι άλλοι».


Ο μπαμπάς του Άλεξ πάλεψε να αποδεχτεί τη σχέση τους και το ζευγάρι τώρα δεν μιλάει μαζί του – Credit: True Life Stories


«Η μαμά του Άλεξ ήταν 10 χρόνια μικρότερη από εμένα και δεν ήθελε τη σχέση μας»

Το ζευγάρι αποφάσισε ότι ο Άλεξ θα μετεγκατασταθεί στο Σέτλαντ, αλλά καθώς εργαζόταν ως σεφ πλήρους απασχόλησης, έπρεπε να εξοικονομήσει χρήματα πριν κάνει τη μετακόμιση.
Μετά το ταξίδι και οι δύο ενημέρωσαν τις οικογένειές τους για την απόφαση να είναι μαζί.

Η Ίρις λέει: «Η μαμά του Άλεξ ήταν 10 χρόνια μικρότερη από εμένα και δεν ήθελε στην αρχή να βγαίνει με μια μεγαλύτερη γυναίκα. Αλλά χρειαζόταν απλώς χρόνο και μετά από λίγο είδε πόσο χαρούμενος ήταν ο Άλεξ. Αλλά, δυστυχώς, ο μπαμπάς του δεν μπορούσε να το δεχθεί. Ήταν αηδιασμένος με τη σχέση μας, έτσι αυτός και ο Άλεξ σταμάτησαν να μιλάνε».


«Ο Άλεξ γνώρισε τους άλλους δύο γιους μου, ηλικίας 38 και 37 ετών, και παρόλο που στην αρχή ήταν ήσυχοι, τελικά έχτισαν μια μεγάλη φιλία». Οκτώ μήνες αργότερα, τον Μάιο του 2021, ο Άλεξ μετακόμισε μόνιμα στο Σέτλαντ για να είναι με την Ίρις.
«Ήταν μια πολύ μικρή περιοχή και όλοι μας κουτσομπόλευαν»

Σύντομα διαδόθηκε η είδηση ​​στο Σέτλαντ ότι η Ίρις βγήκε με έναν νεότερο άνδρα και το ζευγάρι έγινε η συζήτηση της πόλης. «Ήταν μια πολύ μικρή περιοχή και όλοι μας κουτσομπόλευαν. Τότε μια μέρα ένας γείτονας είπε ότι ήμουν αρκετά μεγάλη για να γίνω η γιαγιά του. Ήταν εξοργιστικό, αλλά ο Άλεξ και εγώ προσπαθήσαμε να μην το αφήσουμε να μας επηρεάσει. Οι φίλοι του Άλεξ επίσης τον κορόιδευαν, ενώ άλλοι του είπαν πώς δεν είχε πολύ καιρό μαζί μου και τον ρώτησαν ποιο ήταν το νόημα της σχέσης μας. Δυστυχώς έχασε πολλούς φίλους, αλλά προσπαθήσαμε να μην μας ενοχλήσει» τονίζει.

Η Ίρις δεν ντρέπεται και πιάνει περήφανα το μπράτσο του Άλεξ όταν είναι έξω για δείπνο.

Το ζευγάρι έχει δυναμώσει και σχεδιάζει να παντρευτεί τον επόμενο χρόνο. Η Ίρις προσθέτει: «Είμαι πολύ μεγάλη για παιδιά και ο Άλεξ τα πάει καλά με αυτό. Προσπαθούμε και οι δύο να είμαστε θετικοί και να επικεντρωνόμαστε στο παρόν».



Δεν υπάρχουν σχόλια: